• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hemma och är nerbäddad i covid!

Så sjukt, från att Covid startade runt 2020 här hemma i Sverige, så har jag inte vart drabbad!

Nu är det andra gången på en månad jag har skiten!

IMG_2014.jpeg

Mysigt att ha Bulleglufsen som lite sällskap!

IMG_2011.jpeg
Usch fy faen!
Ta det lugnt och fyll på med så mycket vätska du klarar.
Hosta inte hjäl dig!
Får du hög feber är det sjukhuset nästa! 🤗♥️

Dags att göra något åt saken igen ...
Longines 2024-01-02 (bil).jpg

Dvs ladda bilbatteriet under resten av dagen. Om du som jag kör för sällan och för korta sträckor går det åt under vintern, speciellt nu när det ska bli skapligt kallt mot slutet av veckan och under helgen.
Batteriladdare 2024-01-02.jpg
Köp ett Optimabatteri!
Dyrt som attan men du flyttar över det till nästa bil.
Vårat har suttit i två bilar med värmare och kommer med till nästa bil!
Levererar otroligt mycket startström!
Tål dessutom att bli fullständigt urladdat utan att ta skada.

Senast ändrad:
Blir en rysse efter jobbet. Denna är en av mina favoriter. Köpt av en skum öststatare som hade ett bord brevid en container någonstans i Gbg. Badass så att säga.
Unleashed är oxå favoriter såklart. Och att stava också oxå. Muggen är däremot en gåva från en skum lillebror.

DSC00417.JPG

Den va redig. Försöker googla men hittar den inte. Nått särskilt namn då pulsar chronograph 100M inte hjälper (Tålamod hade ju hjälpt oxå, men hjälp hjälper mer)
redig, vet jag inte. Ganska nätt.
Läs mer här

Modell v657-x063

Tillbaka
Topp