• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Godmorgon. Måndag och samhällstjänst igen.
20240108_075029.jpg

5BC8A6F4-1150-4920-8D45-699DA4D4AFF4.jpeg

Godmorgon. Tar mig morgonkaffe, en kommande lugn "pensionärsvecka". Agendan är som vanligt ett ridpass idag. Det är ju Måndag. Ha ´re bra // 🧐 ( En del hästar vill testa dig, andra vill lära dig men de flesta vill få ut det mesta av dig. // Lester Piggott)

Just kommit hem efter att ha varit och klippt mig. Bilen tyckte det var dags för service under hemresan, så nu blir det att ringa och boka en tid. Vid 7 år är det bara byte av bromsvätska för ca en tusenlapp som tur är, så jag blir inte ruinerad i alla fall ... ;)
IWC M 2024-01-08 (telefon).jpg

Senast ändrad:
Hjälper Los Tantos att ladda upp bilbatteriet sitt! Har varit kallt i så många dagar i sträck, så imorse när hon skulle starta bilen sin, efter att inte ha använt den på flera dagar, så var bilen död, eller snarare batteriet!

Förhoppningsvis får vi fart på skiten med att försöka ladda upp det. Hm…dock fortfarande gult, trots att jag började ladda strax för 10:00 tiden!

IMG_2146.jpeg

IMG_2138.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp