• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

laketwig

Patek
2-Faktor
Vaktar Tella på grönbete ... ;)
IWC I 2024-05-18 (Tella).jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Började tidigt i morse kl 06:00 med att börja rensa runt hallonbuskarna! Bullen ville vara med, men när jag väl satte igång så drog han som en avlöning 😄

IMG_4583.jpeg
IMG_4584.jpeg


Efter flera timmar senare så är man nu äntligen klar! Eller rättare sagt nästan klar, skiten ska ju köras bort också, men det får jag göra en annan dag…

IMG_4605.jpeg

IMG_4608.jpeg
 
Senast ändrad:

Vostok1

Cartier
Grill, amerikansk metal av orkestral högklass - en metalconcerto av rang, och några kalla hof. Lördag och peng på fickan betyder en stänk på lokal efter grill.
Har man tur så kanske Blackie Lawless tittar förbi , men å andra sidan har jag inte sådan tur. Hans Crispin kanske dock.

DSC017971.JPG
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
0D47B3D1-FA5C-4330-970D-A884F9416CFF.jpeg

Vilar i skuggan men Frun å jag for förbi plantagen tidigare idag å självklart blev det lite blomster inhandlade. Vattenmelon lunch är nyss spisad och blomster planterade men det kommer att köpas flera blommor/ växter att sätt i våra ute krukor i morgon. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:
Topp