Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån där ämrikansk länk, månne?
Härligare klocka får man leta efter!
![]()
Härligare klocka får man leta efter!
![]()
Råkade gilla en stund men undrar vad som var fel på dig och din SS?Nyopererad. Och Chronolinken inlämnad på spa samma dag. Snacka om renoveringar av oss![]()
![]()
Köp en vacuumpack om du inte har redan, ångrar att jag inte gjorde för länge sedan. Närproducerat är suveränt.Vi skär å packar 1/2 kalv.
![]()
En hel del färs ska portioneras i påsar oxå...
![]()
Gilla är helt OK, tyckte mest det var kul med allt bandageRåkade gilla en stund men undrar vad som var fel på dig och din SS?
Ruggigt trevlig kombo det där. SkitsnyggtUte på landet. Snacka sponsring med Golfklubb
![]()
Då får båda krya på sigGilla är helt OK, tyckte mest det var kul med allt bandage. En liten åderbråcksoperation bara.
Värre med S&S chronolink som är lite sjuk; fel i uppdraget, misshandlade skruvar, rost på spärrhjulet, repor i bryggan. Måste renoveras. Fixat det med Peter på Gripen, han har ersatt mig för kostnaden. Det gick lite fort när jag köpte den, så han hann aldrig låta sin uris titta på den.
Jag ville gärna behålla den så vi löste det på det schyssta viset![]()
Krya på dig
Vi skär å packar 1/2 kalv.
![]()
En hel del färs ska portioneras i påsar oxå...
![]()
Krya på dig och hoppas klockan kommer tillbaka snart.Gilla är helt OK, tyckte mest det var kul med allt bandage. En liten åderbråcksoperation bara.
Värre med S&S chronolink som är lite sjuk; fel i uppdraget, misshandlade skruvar, rost på spärrhjulet, repor i bryggan. Måste renoveras. Fixat det med Peter på Gripen, han har ersatt mig för kostnaden. Det gick lite fort när jag köpte den, så han hann aldrig låta sin uris titta på den.
Jag ville gärna behålla den så vi löste det på det schyssta viset![]()
TackKrya på dig och hoppas klockan kommer tillbaka snart.![]()
Tack, det är lugntKrya på dig
TackDå får båda krya på sig![]()
Ett bra bud och den är din. 3 månader gammal. 800 euro ny. Bring it on!själv är man mer sugen på uret![]()
Kan du inte läsa...själv är man mer sugen på uret![]()
Ett bra bud och den är din. 3 månader gammal. 800 euro ny. Bring it on!
Kan du inte läsa...
nu hänger inte jag med?
Tack för bud, men sorry. Gör inte affärer med folk från Södermalm.Kan du inte läsa...
7kr kan du få om frakt ingår