• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi skär å packar 1/2 kalv.

image.jpg


En hel del färs ska portioneras i påsar oxå...

image.jpg
 
Råkade gilla en stund men undrar vad som var fel på dig och din SS?
Gilla är helt OK, tyckte mest det var kul med allt bandage :). En liten åderbråcksoperation bara.
Värre med S&S chronolink som är lite sjuk; fel i uppdraget, misshandlade skruvar, rost på spärrhjulet, repor i bryggan. Måste renoveras. Fixat det med Peter på Gripen, han har ersatt mig för kostnaden. Det gick lite fort när jag köpte den, så han hann aldrig låta sin uris titta på den.
Jag ville gärna behålla den så vi löste det på det schyssta viset :)
 
Gilla är helt OK, tyckte mest det var kul med allt bandage :). En liten åderbråcksoperation bara.
Värre med S&S chronolink som är lite sjuk; fel i uppdraget, misshandlade skruvar, rost på spärrhjulet, repor i bryggan. Måste renoveras. Fixat det med Peter på Gripen, han har ersatt mig för kostnaden. Det gick lite fort när jag köpte den, så han hann aldrig låta sin uris titta på den.
Jag ville gärna behålla den så vi löste det på det schyssta viset :)
Då får båda krya på sig :)
 
Gilla är helt OK, tyckte mest det var kul med allt bandage :). En liten åderbråcksoperation bara.
Värre med S&S chronolink som är lite sjuk; fel i uppdraget, misshandlade skruvar, rost på spärrhjulet, repor i bryggan. Måste renoveras. Fixat det med Peter på Gripen, han har ersatt mig för kostnaden. Det gick lite fort när jag köpte den, så han hann aldrig låta sin uris titta på den.
Jag ville gärna behålla den så vi löste det på det schyssta viset :)
Krya på dig och hoppas klockan kommer tillbaka snart. :)
 
Tillbaka
Topp