Jag är inte från Södermalm...Tack för bud, men sorry. Gör inte affärer med folk från Södermalm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inte från Södermalm...Tack för bud, men sorry. Gör inte affärer med folk från Södermalm.
Tack för bud, men sorry. Gör inte affärer med folk från Södermalm.
Hur tänkte du då?jaha du tänkte så, jodå men jag menade att man blev mer sugen på klockan än maten på tallriken.
Druckit på dig lite ?Hemma efter AW med jobbet och nyinskaffad Combat Sub ! Br start på två veckor semester.
![]()
Druckit på dig lite ?
Men tänd lyset då så vi ser klockanNja ett par öl bara
Herreeeeejävlar, en Steinhart...!Köttorgie på AG
![]()
![]()
Jepp. Betyder stenhård på tyska. Så en sådan klocka får inte du bära.Herreeeeejävlar, en Steinhart...!
Det ser riktigt fräscht ut, ska fan oxå börja köpa lokalt.
![]()
Är det sista jag skulle bära.. Eller nej, skulle aldrig bära.Jepp. Betyder stenhård på tyska. Så en sådan klocka får inte du bära.
Nej, varför skulle någon vettig person vilja ha en sån...Är det sista jag skulle bära.. Eller nej, skulle aldrig bära.
Rejäla köttbitarKöttorgie på AG
![]()
![]()
Dricker kaffe och knackar kod
![]()
Dricker du Nespresso?! Herre jävlar.![]()