• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Såja. Efter 1 vecka med Speedmaster får det bli lite Seiko

a9eduzaz.jpg

puty2a3y.jpg

Spencer Men förr gjorde dem väl det, iaf Nautilus?? Eller är Vikings Patek en damklocka :) ??

Jag skulle ändå tänka mig byta bort GMTn + pengar för en 5711r :)

Målarn skrev:
JoberMan skrev:
Målarn skrev:
Eller är Vikings Patek en damklocka :) ??
You do the math som Denke brukar uttrycka det :D

Well :D för mig är den en herrklocka och en Fin sådan :D!! Fast den är väl "bara" 38mm?? Rätta gärna om jag har fel!!

Som jag sade, herrstorlekarna har inte guldlänk i rose eller gulguld. Klart det kan finnas någon som har en liten gammal men det är inte dagens herrstorlek..

Ljuv skrev:
Hur lägger jag upp bilder med Photobucket?

Om du har din bild öppen har du en ruta till höger med rubrik image links, välj den som heter img code och kopiera den länken som står där och klistra in här.

Eller så använder du bifoga-knappen här på sidan, nedanför knapparna "skicka, förhandsgranska och spara utkast" och "lägga upp en bilaga" Glöm inte att trycka på "bifoga filen" sen.

JakobZ skrev:
Ljuv skrev:
Hur lägger jag upp bilder med Photobucket?

Om du har din bild öppen har du en ruta till höger med rubrik image links, välj den som heter img code och kopiera den länken som står där och klistra in här.

Eller så använder du bifoga-knappen här på sidan, nedanför knapparna "skicka, förhandsgranska och spara utkast" och "lägga upp en bilaga" Glöm inte att trycka på "bifoga filen" sen.

Vi provar, Tack J!

Barnprogram å 5513.
Kul att få va' me' i denna tråden... ;-)

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1363545990.593622.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1363545990.593622.jpg
    39.1 KB · Visningar: 327
Skönt att bara kasta upp en PN som första klocka.

Visa mer! :)

Vilken ref? 6239?

Tillbaka
Topp