Såja. Efter 1 vecka med Speedmaster får det bli lite Seiko

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ekmikael skrev:Det va nog tur att man inte slängde på sommardäck förra veckan för i natt kom det snön tillbaka.
![]()
Fryken skrev:Ekmikael skrev:Det va nog tur att man inte slängde på sommardäck förra veckan för i natt kom det snön tillbaka.
![]()
Sjukt snygg klocka det där. :mrgreen:
Målarn skrev:Viking skrev:Nej! har man inte en Patek i helguld är man inte seriös i sitt klockintresse.Spencer66 skrev:Har man inte Patek så är man väl inte seriös i sitt klockintresse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så jävla Snygg!! Så du är Ensam med Helgulds Patek på KS??
Edin skrev:![]()
Den som gissar rätt på bilmodellen vinner en Öl på GTG'n om denna ska delta.![]()
You do the math som Denke brukar uttrycka detMålarn skrev:Eller är Vikings Patek en damklocka??
JoberMan skrev:You do the math som Denke brukar uttrycka detMålarn skrev:Eller är Vikings Patek en damklocka??
![]()
Målarn skrev:JoberMan skrev:You do the math som Denke brukar uttrycka detMålarn skrev:Eller är Vikings Patek en damklocka??
![]()
Wellför mig är den en herrklocka och en Fin sådan
!! Fast den är väl "bara" 38mm?? Rätta gärna om jag har fel!!
Fryken skrev:Tidig hemgång i kväll.
Ljuv skrev:Hur lägger jag upp bilder med Photobucket?
JakobZ skrev:Ljuv skrev:Hur lägger jag upp bilder med Photobucket?
Om du har din bild öppen har du en ruta till höger med rubrik image links, välj den som heter img code och kopiera den länken som står där och klistra in här.
Eller så använder du bifoga-knappen här på sidan, nedanför knapparna "skicka, förhandsgranska och spara utkast" och "lägga upp en bilaga" Glöm inte att trycka på "bifoga filen" sen.
Rock_N_Ron skrev:Barnprogram å 5513.
Kul att få va' me' i denna tråden... ;-)