• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Färdigt ...
Longines 2024-05-28 (flygplan).jpg


... sånär som på dekaler. Finns till fyra olika flygplan som har existerat så jag ska bara använda en uppsättning (pilot Urban L. Drew). ;)
Dekaler 2024-05-28.jpg
 
Senast ändrad:
Min nya (begagnad) Raymond Weil Saxo 9910 och jag har lärt känna varandra och idag justerades längden. Känns sjukt lik Cartier Santos.

För referens så är min handled 17cm i omkrets och ja jag är kvinna 😊
 

Bilagor

  • 1000004947.jpg
    1000004947.jpg
    386.5 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Hydro idag också.
Testar funktioner jag justerat i plattformen.
Funderar på om @Lingrush har tips på ny musmatta, denna börjar ge upp. 😅
IMG_4482.jpeg

Herregud den musmattan skojar man inte bort. Jag sprang till datorn efter bilden. Det blir Protoss för hela slanten och warp prins + DT rush för hela slanten innan han uppat till lair och inte kan köra overseers utan hans spore crawlers är helt enkelt den enda vägen ut. 1v1 när du vill! På jakt efter master leauge..
 
Herregud den musmattan skojar man inte bort. Jag sprang till datorn efter bilden. Det blir Protoss för hela slanten och warp prins + DT rush för hela slanten innan han uppat till lair och inte kan köra overseers utan hans spore crawlers är helt enkelt den enda vägen ut. 1v1 när du vill! På jakt efter master leauge..
Jag börjar bli för gammal - förstår ingenting av det du skrev………
 
Jag börjar bli för gammal - förstår ingenting av det du skrev………

Warp prism (unit som byggs i robo bay) = unit som warpar in DT = dark templars (unit) som är osynliga. Z behöver overseers (units) som detectar DT (osynliga) och behövs lair (tech) från hatchery för att kunna producera overseers (unit). Ifall uppgraderingen från hatch ej hinns med kan man bygga spore crawlers (detektar osynliga) och man kan approacha osynliga DTs 😉. Makes sense? @Magnetize du får ta över förklaringen annars.
 
Warp prism (unit som byggs i robo bay) = unit som warpar in DT = dark templars (unit) som är osynliga. Z behöver overseers (units) som detectar DT (osynliga) och behövs lair (tech) från hatchery för att kunna producera overseers (unit). Ifall uppgraderingen från hatch ej hinns med kan man bygga spore crawlers (detektar osynliga) och man kan approacha osynliga DTs 😉. Makes sense? @Magnetize du får ta över förklaringen annars.
Solklart!
😃😎
Kan inte bistå med din quest for masters tyvärr, men jag hejar från Aiur.
 
Tillbaka
Topp