• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

FL har blivit en ren flyktort för folk från NY. Låga skatter m.m...

Min polare t.ex. från Long Island såg Florida som ett skatteparadis.
Mjo de har ingen delstatsskatt men det är i det närmaste omöjligt att försäkra något där nere nu. Flera bolag har lämnat helt. Mångas bilförsäkring kostar i månaden lika mycket som jag betalar per år…

Mjo de har ingen delstatsskatt men det är i det närmaste omöjligt att försäkra något där nere nu. Flera bolag har lämnat helt. Mångas bilförsäkring kostar i månaden lika mycket som jag betalar per år…
Det är faktiskt roligt när man nämner hur mycket en försäkring kostar i Sverige. Helt sjukt vad motsvarande kostar i USA. Men det är också varför varannan skylt på motorvägen är för en advokat.

Det är faktiskt roligt när man nämner hur mycket en försäkring kostar i Sverige. Helt sjukt vad motsvarande kostar i USA. Men det är också varför varannan skylt på motorvägen är för en advokat.
Ja de överlägset största kostnaderna i mina försäkringar (hem/fordon) går till det inbakade ansvarskyddet på $1m
Klocka, drink och leksaker för topic
IMG_4314.jpeg

Ja de överlägset största kostnaderna i mina försäkringar (hem/fordon) går till den inbakade ansvarsförsäkringen på $1m
Plåster på såren är att bilar i USA är väldigt billiga.

Tror många som drömmer om USA räknar bort hälsoförsäkringar.
I USA är de inte lika förstående heller, om du är ett fetto.

Självfallet. Om du når en viss nivå.
Men är det trevligt att träffa hemlösa vid varje rödljus?
Vet inte vad det har med klockor, försäkring eller pizza att göra men har inte sett en hemlös på flera veckor. De existerar inte utanför Manhattan i princip. Var inne i stan i förra veckan men såg ingen då heller. Sjukförsäkring är gratis för låginkomsttagare btw

Vet inte vad det har med klockor, försäkring eller pizza att göra men har inte sett en hemlös på flera veckor. De existerar inte utanför Manhattan i princip. Var inne i stan i förra veckan men såg ingen då heller. Sjukförsäkring är gratis för låginkomsttagare btw
Om din bubbla fungerar så är allt i sin ordning.

Tillbaka
Topp