Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda jag saknar från min 114270 är den gröna superluminovan.Kalas ute i byn. Oklart ännu om det är en 40 års fest eller barnkalas![]()
![]()
![]()
Får väl sparka igång nattskiftet själv då!
Ikväll blir det ostron och pilgrimsmusslor
![]()
![]()
Jag bor i USA…![]()
Fet fyllepizza > ostron.
sorry mannen
Bodde i FL 2 år...Jag bor i USA…
Svensk pizza > amerikansk pizza
![]()
NY sen 2008.Bodde i FL 2 år...
Finns bättre pizza där än i Sverige. Bor du i Vermont?
FL har blivit en ren flyktort för folk från NY. Låga skatter m.m...NY sen 2008.
Saknar kebabpizza varje dag
Mjo de har ingen delstatsskatt men det är i det närmaste omöjligt att försäkra något där nere nu. Flera bolag har lämnat helt. Mångas bilförsäkring kostar i månaden lika mycket som jag betalar per år…FL har blivit en ren flyktort för folk från NY. Låga skatter m.m...
Min polare t.ex. från Long Island såg Florida som ett skatteparadis.
Det är faktiskt roligt när man nämner hur mycket en försäkring kostar i Sverige. Helt sjukt vad motsvarande kostar i USA. Men det är också varför varannan skylt på motorvägen är för en advokat.Mjo de har ingen delstatsskatt men det är i det närmaste omöjligt att försäkra något där nere nu. Flera bolag har lämnat helt. Mångas bilförsäkring kostar i månaden lika mycket som jag betalar per år…
Ja de överlägset största kostnaderna i mina försäkringar (hem/fordon) går till det inbakade ansvarskyddet på $1mDet är faktiskt roligt när man nämner hur mycket en försäkring kostar i Sverige. Helt sjukt vad motsvarande kostar i USA. Men det är också varför varannan skylt på motorvägen är för en advokat.
Plåster på såren är att bilar i USA är väldigt billiga.Ja de överlägset största kostnaderna i mina försäkringar (hem/fordon) går till den inbakade ansvarsförsäkringen på $1m
För att arbetsgivaren ofta betalar för denPlåster på såren är att bilar i USA är väldigt billiga.
Tror många som drömmer om USA räknar bort hälsoförsäkringar.
Självfallet. Om du når en viss nivå.För att arbetsgivaren ofta betalar för den
Vet inte vad det har med klockor, försäkring eller pizza att göra men har inte sett en hemlös på flera veckor. De existerar inte utanför Manhattan i princip. Var inne i stan i förra veckan men såg ingen då heller. Sjukförsäkring är gratis för låginkomsttagare btwSjälvfallet. Om du når en viss nivå.
Men är det trevligt att träffa hemlösa vid varje rödljus?
Tjipp och välkommen till Hajk!@Riley Rundfot du är säkert vaken
@FlipSwede hur är läget i bibelbältet?
@Nissestr brukar vara vaken såhär dags
![]()
Var är bilar billiga i USA?Plåster på såren är att bilar i USA är väldigt billiga.
Tror många som drömmer om USA räknar bort hälsoförsäkringar.
I USA är de inte lika förstående heller, om du är ett fetto.
Om din bubbla fungerar så är allt i sin ordning.Vet inte vad det har med klockor, försäkring eller pizza att göra men har inte sett en hemlös på flera veckor. De existerar inte utanför Manhattan i princip. Var inne i stan i förra veckan men såg ingen då heller. Sjukförsäkring är gratis för låginkomsttagare btw
Om din bubbla fungerar så är allt i sin ordning.
USD/SEK & jap yen + domestic productionVar är bilar billiga i USA?
Om de är billiga nånstans är det väl i Sverige
Nattskiftet är till för de som är uppe sent, jobbar natt eller bor i en annan tidszon. Politik hör inte hemma här. Jag bor hellre i en bubbla än under en våt filt.Om din bubbla fungerar så är allt i sin ordning.
Där har du tappat mig....USD/SEK & jap yen + domestic production
Nattskiftet är till för de som är uppe sent, jobbar natt eller bor i en annan tidszon. Politik hör inte hemma här. Jag bor hellre i en bubbla än under en våt filt.
Byter klocka för topic
![]()
plat daytona?Nattskiftet är till för de som är uppe sent, jobbar natt eller bor i en annan tidszon. Politik hör inte hemma här. Jag bor hellre i en bubbla än under en våt filt.
Byter klocka för topic
![]()
![]()
reverse google search - försök
plat daytona?
![]()
testa en google reverse
En AP stål håller ej måttet med din attityd
Jag försöker hålla topic om och om igen. Noll attityd. Det är du som konstant tar upp pizza, försäkringar, bilpriser, hemlösa och politik helt oprovoceratEn AP stål håller ej måttet med din attityd