• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

blackberry

Breitling
1722646426055.gif
En AP stål håller ej måttet med din attityd
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Hej Mic1,

Jotack det är helt ok, dock är jag uppe tidigt😃.
Råkade visst somna riktigt tidigt igår, men efter en del sömnbrist några dagar var det nog behövligt.

Hur är det själv?
20240803_045253.jpg
Välkommen till nattskiftet! Jodå, det är fina fisken. Alltid varit avundsjuk på folk som somnar och vaknar tidigt. Dålig på Tudor, BB58?
 

Minuten

Panerai
Välkommen till nattskiftet! Jodå, det är fina fisken. Alltid varit avundsjuk på folk som somnar och vaknar tidigt. Dålig på Tudor, BB58?
Tackar🙏.
Det låter bra det.
Ja alltså jag har varit en riktig nattsuddare, och jobbat skift i många år, sen tyckte samlad läkarexpertis att jag nog inte skulle jobba natt nåt mer. Nu jobbar jag 2 månader mer om året och i år tydligen svårt att ens få semester....vete sjutton om det blev så mycket bättre?
Jajamän, BB58, en rätt tidig, uthämtad vid julen -18.
20240803_050916.jpg

9 grader och lite dimma, solen på g.
Grannen har släppt ut kor på nytt bete, när jag kollade in det hoppade en råbock över vägen.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Tackar🙏.
Det låter bra det.
Ja alltså jag har varit en riktig nattsuddare, och jobbat skift i många år, sen tyckte samlad läkarexpertis att jag nog inte skulle jobba natt nåt mer. Nu jobbar jag 2 månader mer om året och i år tydligen svårt att ens få semester....vete sjutton om det blev så mycket bättre?
Jajamän, BB58, en rätt tidig, uthämtad vid julen -18.
20240803_050916.jpg

9 grader och lite dimma, solen på g.
Grannen har släppt ut kor på nytt bete, när jag kollade in det hoppade en råbock över vägen.
Avundsjuk på dina 9 grader, här är klockan 23:19 och vi har 26 grader med 85% luftfuktighet 😬 Allt är klibbigt, jag duschar tre gånger om dagen. Fantastisk soluppgång ni har btw får mig att sakna Sverige
IMG_4316.jpeg
 

Minuten

Panerai
Avundsjuk på dina 9 grader, här är klockan 23:19 och vi har 26 grader med 85% luftfuktighet 😬 Allt är klibbigt, jag duschar tre gånger om dagen. Fantastisk soluppgång ni har btw får mig att sakna Sverige
IMG_4316.jpeg
Ja det är en fördel att det kyls ner under natten. Den luftfuktigheten och värmen så sent är ingen rolig kombination. Svårt att komma undan det.
50% och 24,6 grader inne här....det behövs inget täcke😁.
20240803_052542.jpg
20240803_052711.jpg
 
Topp