Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon gång kanske jag byter till den tavlan på min 116000. Det är en riktig party-urtavla!Rolex Oyster Perpetual ref 116000 från 2014
Blev snyggt! vad är det för fabrikat på bandet?
Läskigt!....Förbereder mig för fullmåne
Stackare.Kör på med samma gamla vanliga....
Vad heter modellen? de flesta Hirsch jag sett på är 20/18mmTack.
Huke hade Hirsch inne. Lite dyrare än internet, men fick det direkt. Ville ju ändå ha möjligheten till rolex-spänne... Även om jag inte har någon rolle...
Va fan, trodde det var min där ett tag
Började dagen med AP, bytte till PP och nu GP
Allt ditt är mitt säger hustrun så vem vet hur den hamnat hos easy riderVa fan, trodde det var min där ett tag
Du behöver en GS (också), fin GP BTW.
//Bosse
Sprang genast och kollade. Kvar i lådan. En tvilling, nästanAllt ditt är mitt säger hustrun så vem vet hur den hamnat hos easy rider
Ser skönt ut! Vart är du?Jaha ja. Det här var ju ett tufft liv, men jag antar att det bara är att gilla läget..
25 grader och strålande sol