Jag blev med datejust igår, havandeskap är så vackert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar, dricker frukost.
Tidsoptimist med London tid i Stockholm
Äntligen återförenade efter service, får se om inte flippsjukan separerar oss snart igen[emoji12]
Äntligen återförenade efter service, får se om inte flippsjukan separerar oss snart igen[emoji12]
Jäklar så fin klocka! Aldrig sett modellen förut.
Uppklädd med lite ny struts såhär inför våren. Köpt på Hukes.
Det blev 20/16...
Kul! Designen är typ mitt i prick min smak, och bara 38 mm enligt google så perfekt storlek också. En sån kanske man skulle leta rätt på en vacker dagEn äldre Zenith i helt fantastiskt skick ;-) Modellen är från precis innan de började använda sitt egna urverk så den här sportar ett modifierat ETA2892 (top-grade såvitt jag vet). Den svarta tavlan ska vara väldigt ovanlig och svår att få tag på medan den vita varianten går att få tag på lite lättare om man har tur.
Kul! Designen är typ mitt i prick min smak, och bara 38 mm enligt google så perfekt storlek också. En sån kanske man skulle leta rätt på en vacker dag
Hehe ser inte ut att vara mycket jobb på datorn i bakgrundenHar man mycket att göra får man börja jobba tidigt...
Hehe ser inte ut att vara mycket jobb på datorn i bakgrunden
Det är den allra första modellen av Olympus Pen, du kan läsa mer här.Har du en bild på kameran? Sett de gamla Pen-F och FT, men den där var ny!
Asplund sålde ju en sådan ganska nyligen. Cool klocka, helt klart.Jäklar så fin klocka! Aldrig sett modellen förut.
Blev snyggt! vad är det för fabrikat på bandet?Uppklädd med lite ny struts såhär inför våren. Köpt på Hukes.
Det blev 20/16...
Tjusigt!Just på väg till jobbet för ett riktigt hundpass, hittar en snödroppe i rabatten och ett gammalt fickur i brevlådan. Tack Hans_Delsbo!