• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

StaffanS

Basic
2-Faktor
Gillar verkligen det där! Första gången jag ser Essence på Nato!
Ja jag har heller aldrig sett det, och då sökte jag rätt mkt efter inspirationsbilder! Anledningen är sannolikt att man behöver ordentligt böjda springbars för att plats med ett nato. En vänlig urmakare höftade lite och böjde till två åt mig när jag var dit i ett annat ärende.

Blev i alla fall väldigt nöjd, dressar ner klockan ordentligt.
 

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
F8658532-2B34-48DE-924A-6E2394108745.jpeg

Yes,uppkoppling med nätet igen. Spisar lite på väg hem.Inte serverat på varm tallrik med silverbestick men helt ok en Italiensk pastamix å vin i pappmugg. Vad gör man inte för miljön. Ha’re bäst//🧐
 
Senast ändrad:

Newae

Basic
Ja jag har heller aldrig sett det, och då sökte jag rätt mkt efter inspirationsbilder! Anledningen är sannolikt att man behöver ordentligt böjda springbars för att plats med ett nato. En vänlig urmakare höftade lite och böjde till två åt mig när jag var dit i ett annat ärende.

Blev i alla fall väldigt nöjd, dressar ner klockan ordentligt.
Har för mig att Formex säljer böjda pins men då ska man orka importera och ha sig. Fräscht hur som helst!
 

Proficio

Basic
Efter ett halvt ofrivilligt dopp var den gamla byrålådsdykaren ett tag skakad, men ej rörd.
Några timmar under Sveti Stefans stekande sol och 34°-gradiga värme gjorde dock susen och all imma försvann.

Moraliskt är det ju svårt, risken att dö fuktdöden inom några veckor mot att tyna bort i en låda...
1000029020.jpg
 
Topp