• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gabbe57

Basic
Drar till Lyon, Frankrike i slutet av nästa vecka på ”jobb” så just nu funderar jag på om det finns något speciellt man måste göra där (om man nu får tid över 😅). Tips mottages gärna 😎
IMG_5914.jpeg
Bästa tipsen
 

Gabbe57

Basic

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Läser om ännu en relaunch av ett gammalt märke;

Ambitionsnivån är väl inte fel;
What are the brand’s ambitions?
We have a long-term plan to develop a global brand that we do not envision as a niche or boutique brand. Our goal is to produce 80,000 to 100,000 pieces yearly in about 10 to 12 years. This means we need to establish a network of distributors and retailers, and within the next two to three years, you will see our first boutique open.




2.png
9.png
4.png
 

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
IMG_6378.jpeg

Go förmiddag ! Spelade 13 hål och nu väl hemma är det kaffe som gäller. Det är ju tisdag så 005:an får sitta på handleden under dagen. Ha ´re bäst // 🧐(Ju mer jag tränar desto mer tur har jag.// Gary Player)
 
Senast ändrad:

Lilavati

Silver
2-Faktor
Jag konstaterade häromdagen att jag har många bilder där visarna är mellan 09:08-09:12
IMG_1108.jpeg

Förklaringen är att jag tar en bild då jag inväntar vägfärjan till jobbet (som avgår med god punktlighet 09:18 året runt). Lite kul ändå att konstatera hur konsekvent även jag passar tiden 👌🏿😎
 
Topp