• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

laketwig

Pandion
2-Faktor
Fru laketwig har gjort tvål igen, som nu ska få stelna innan det är dags att skära upp den i lagom bitar. Betydligt skonsammare för huden än köpt tvål. :happyhappy:
IWC I 2024-08-27 (tvål).jpg
 

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
E69DFC5D-69D7-4501-88B4-14367C2C42DF.jpeg

Dax att muta lite innan jag gör iordning denna dam för ett fyspass. Longines självklart på handleden nu. Ha’re bäst//🧐
464B8C4C-B156-424B-B08F-64FF6335D275.jpeg

Edit: Väl hemma efter 1timma på hästryggen sitter lax mackor inte fel som återhämtning.// 🧐
 
Senast ändrad:

Minuten

Silver
Det tveksamma nöjet med utedass.
Lite ljus och regndroppar på plåttak kanske tillför en lite mysig känsla.
20240827_204337.jpg


Hur som helst, jag hann måla färdigt det som jag planerat, började planera och måla i lördags. Jag har klippt lite mer gräs än jag trodde skulle hinnas med och trimmat en del.
Några produktiva dagar sedan torsdagskväll då vi kom upp till stugan, speciellt då det varit återkommande regnskurar, blåsväder, hagelstorm, nattfrost och en del strålande sol!🤩
 
Senast ändrad:
Topp