• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Känner in
IMG_3839.jpeg
 
Jaha idag börjar en ny epok i livet. Fyller 50 och är varken ung och lovande, eller medelålders längre. Utan gubbe. Inget negativt i sig kan jag tycka. Högsommarvärme ☀️ och en hammock i skuggan. En helt ledig och oplanerad dag. Härligt!
Inviger dagen med Seiko vintage 🕰️. Önskar er en riktigt härlig fredag.

IMG_1633.jpeg
 
Jaha idag börjar en ny epok i livet. Fyller 50 och är varken ung och lovande, eller medelålders längre. Utan gubbe. Inget negativt i sig kan jag tycka. Högsommarvärme ☀️ och en hammock i skuggan. En helt ledig och oplanerad dag. Härligt!
Inviger dagen med Seiko vintage 🕰️. Önskar er en riktigt härlig fredag.

IMG_1633.jpeg
Stort grattis!!🥳
 
Lite för tidigt, men jag misstänker att pojken på 7 år kommer att vilja åka MTB i skogen när han blir lite större.
Behöver således planera tidigt - dragkrok med cykelhållare som jag förstått det, är det det smidigaste sättet att frakta cyklar. Är löstagbar dragkrok något att satsa på eller är det fast montage som gäller?
 
Tillbaka
Topp