• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En fredagswirre i det fina vädret ... :happyhappy:
IWC M 2024-09-06 (Whisky 1).jpg
 
Wow spännande Gin! Har den någon karaktär? Alltså utöver vanligt basic Gin? 😯☺️
Ja smak av tång. Och ja, jag vet, det låter ju inte som smaken som man funderat hela livet över varför man aldrig set i en gin, men det är vår favvo. Träffade på killarna från Klocktornet förra året på G&T-festival i Dylta bruk och dom berättade om sitt destilleri(Sveriges minsta) och lät oss smaka just den här GT:n toppad med rosmarin och havtorn och sen dess är vi hooked.
 
Pizza och paketöppning är grejer det! Fick hem minigolfbollarna jag ropade hem ifrån en auktion i söndags! Nu blir det spela några rundor imorgon!

IMG_1647.jpeg

IMG_1652.jpeg

IMG_1654.jpeg


Edit! Då har jag provstudsat bollarna och lagt dom i högar med; mycket studs, lite studs samt ingen studs alls!

IMG_1657.jpeg
 
Senast ändrad:
Wow spännande Gin! Har den någon karaktär? Alltså utöver vanligt basic Gin? 😯☺️
Nu blir det ett dubbelsvar, men så kan det bli ibland🤷🏼‍♂️ har många ggr sagt att vi skulle tecknat nått samarbete med Klocktornet så som vi promotat deras Gin, men vad gör man inte för att stötta småföretagare och samtidigt hjälpa fler människor att hitta en riktigt trevlig gin🙂
IMG_8413.jpeg
 
Ja smak av tång. Och ja, jag vet, det låter ju inte som smaken som man funderat hela livet över varför man aldrig set i en gin, men det är vår favvo. Träffade på killarna från Klocktornet förra året på G&T-festival i Dylta bruk och dom berättade om sitt destilleri(Sveriges minsta) och lät oss smaka just den här GT:n toppad med rosmarin och havtorn och sen dess är vi hooked.
Tång och havtorn det låter lika illa som att få clamydia.
 
Tillbaka
Topp