Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på stora dagen.Firar 50-års födelsedagen framför jobbdatorn med PO.
Kanske blir lite festligare framåt kvällen kan man hoppas
Grattis!Firar 50-års födelsedagen framför jobbdatorn med PO.
Kanske blir lite festligare framåt kvällen kan man hoppas
Hifi grejer det gillar viAvslutar som ofta kvällen (eller natten...)
med musik och min soff-kompis
Hifi och klockor är tunga droger Finns mer info om min hyfsat enkla anläggning i "hifi-tråden" i lifestyledelenHifi grejer det gillar vi
Det är kan man lugnt säga bränt så mycket pengar på skitenHifi och klockor är tunga droger Finns mer info om min hyfsat enkla anläggning i "hifi-tråden" i lifestyledelen
Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.
ANC igång nätterna igenom tycker jag är mycket tveksamt av två skäl: 1) Dom skickar ut ljud i motfas för att neutralisera omgivningens ljud. Du har konstant ljud i örat 1/3 av dygnet. Kan inte vara bra för hörseln. 2) Elektromagnetisk strålning intill skallen 1/3 av dygnet. Bluetooth eller att...klocksnack.se
Jag önskar mig en IWC Ingenieur i julklappHo Ho Ho! Bara tre månader till julafton nu så kanske dags att börja planera lite?
Haha, jag också, bland annatJag önskar mig en IWC Ingenieur i julklapp