• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lill-lördag!

bK3zpTm.jpg

Är det Bonettos gula mod 295?

Jag hoppas att det ligger ett i lådan när jag kommer hem. Ser hur som helst väldigt snyggt ut på din bild :)

Japp, beställde ett i söndags av royalstraps. Det är riktigt snyggt, dock lite för "smalt" över spännet tycker jag. Pratar vi däremot komfort har jag aldrig testat något lika bekvämt. För den hundring jag gav så ger det väldigt mycket bang for the buck.

Japp, beställde ett i söndags av royalstraps. Det är riktigt snyggt, dock lite för "smalt" över spännet tycker jag. Pratar vi däremot komfort har jag aldrig testat något lika bekvämt. För den hundring jag gav så ger det väldigt mycket bang for the buck.
Jag beställde också min i helgen så den borde med andra ord ligga hemma om posten skött sig. Nu längtar jag lite hem! ;)

Skönt att du blev nöjd! Hur stora är hålen? Får man plats med en Seiko fat spring bar?

Tillbaka
Topp