Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
med all rättTackar! Är grymt nöjd!
Ja den är riktigt fin. Jag har inte haft den så länge dock. Att den knappt är vattentät är inget jag stör mig på. Vill jag dyka eller något annat aktivare har jag andra klockor för det.Hej - är du nöjd med uret? Har kikat lite på den. Inte helt nöjd med att den inte är vattentät. P
Snyggt fingerprint på glaset.
Tidigare har jag i stort sett bara kört med vintage klockor och charmen med dom är att byta armband för att ändra utseendet. Tycker denna är grym men kan sakna ibland att inte byta armband, för den gör sig bäst på länk.
Det salongkronan och inte fingeravtryckSnyggt fingerprint på glaset.
Nu blev jag mer intresserad av omgivningen än klockan.Det salongkronan och inte fingeravtryck
Timegraphern ja...Leker med timegraphern jag lånat
Ser ju ut att må bra.
Timegraphern ja...
Okänd klocka du försöker mångla...Ja, vad skulle jag annars syfta på?
Något OT kanske men är det en brio/britax go next jag skådar i bakgrunden?
Ute med nyfödda barnet och första posten på KS
Anders WOj vilken canvas,så fint o härligt udda till Pannan. Får man fråga var man vänder sig för att komma i kontakt
med den skräddaren.
Ursäkta okunnigheten, men vad är Dett för snygg klocka?
Ursäkta okunnigheten, men vad är Dett för snygg klocka?
Hade du rätt?Sitter som gjutet, lite felmatchat i färgen dock?! Jag köpte det för att ha på en svart dykare med guldbezel (Citizen NY0045). Får klockan idag och först då visar det sig om jag tänkte rätt
Hade du rätt?