Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ascool 7a28 !Prövar japansk Nikka, inspirerad av ngn här…
Liten fläck på tavlan och lite på chapter-ringen annars är den riktigt fin. Fungerar bra också. Från -83.Ascool 7a28 !
Det lät som en säljannons, jag tar den!Liten fläck på tavlan och lite på chapter-ringen annars är den riktigt fin. Fungerar bra också. Från -83.
Ha, ha den är ett perfekt syskon till min PogueDet lät som en säljannons, jag tar den!
Äsch en perfekt broder till min 7a38.Ha, ha den är ett perfekt syskon till min Pogue
Äsch en perfekt broder till min 7a38.
Säg till om du tröttnar.
Nej det är inte en sådan jag har, men fin var den. Skulle kunna tänka mig den också, men det står "ej funktionstestad". Priset är väl Typ OK om alla avgifter ingår och den fungerar och om länken är lång nog.Denna kanske är något för dig? https://www.bukowskismarket.com/sv/646614-armbandsur-stal-chronograph-seiko-1970-1980-tal.
eller är det en sådan du redan har? Vet inte ens om priset är bra eller dåligt..
Synd att det inte är bild på baksidan så man kan se hur gammal den ärNej det är inte en sådan jag har, men fin var den. Skulle kunna tänka mig den också, men det står "ej funktionstestad". Priset är väl Typ OK om alla avgifter ingår och den fungerar och om länken är lång nog.
Prövar japansk Nikka, inspirerad av ngn här…