• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0438.jpeg

Dax att fundera på lördagslunch..
IMG_0439.jpeg

å en räkmacka får det allt bli. Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Liten updating beträffande rådjuret jag hittade. Då har jag pratat med Polisen! Dom kommer att skicka hit en jägare som tar reda på den stackars kroppen ❤️

Känns en smula olustigt faktiskt!

IMG_3201.jpeg

Oj!
Varg?
Håll Bulleglufsen inne när det mörkt..

Eftersom han gått och blivit en gammal gubbe så har han blivit en innekatt som tur är 👍🏼, ingen aning va det kan vara, en varg hade väl kanske ätit upp mer än vad som syns?!

Senast ändrad:
IMG_2481.jpeg
Min första ”finare” klocka. Fick den av min allra första riktiga flickvän i födelsedagspresent för över 20 år sedan. Den har legat i en låda senaste 10 åren, mest för att jag tyckte att stålarmbandet var alldeles för blankt och hade för mkt lyster i sig. Och sen skall det väl erkännas att det tillkommit klockor i samlingen därefter som helt enkelt fått mer strålkastarljus. Därav har jag inte haft lust att bära den. Men idag fick den sig ett nytt silikon-armband med blåa sömmar. Vilket lyft IMHO :). Nu kommer den absolut luftas från tid till annan. Liten å smidig, Skön att bära!

Liten updating beträffande rådjuret jag hittade. Då har jag pratat med Polisen! Dom kommer att skicka hit en jägare som tar reda på den stackars kroppen ❤️

Känns en smula olustigt faktiskt!

IMG_3201.jpeg

Eftersom han gått och blivit en gammal gubbe så har han blivit en innekatt som tur är 👍🏼, ingen aning va det kan vara, en varg hade väl kanske ätit upp mer än vad som syns?!
Borde det inte finnas identifierbara spår i snön?
Det där var i alla fall för nära huset för att kännas bra!
För ca 11 år sedan hade ett lodjur slagit ett rådjur ungefär 100m från tomtgränsen här, där såg man spåren i snön hur tassarna hade utvidgat sig vid attacken, sen hade lodjuret släpat upp rådjuret på berget, efter två veckor fanns inget kvar.

Tillbaka
Topp