Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du nöjd med bandet från CNS? Jag tycker att de är helt livsfarliga eftersom det saknas någon ”säkerhetsanordning”. Dvs att om man öppnar spännet så rasar klockan i marken om man inte är försiktig.Väntar på 40-årskontroll. Nytt band dagen till ära, M.N från CNS i British racing green.
![]()
Ska jag vara ärlig så är det väl min tanke lite också, men den sitter ändå ganska bra än så länge även om jag är medveten om att det är en brist. Köpte mest banden för att testa vad jag tycker om andra typer av band än att ha den på länk, betalade runt 50 spänn så det var ganska överkomligt pris. Köpte även några ribbade NATO därifrån men dom hade jag svårt för, var väldigt styva så det blev väldigt bulkigt på handleden.Är du nöjd med bandet från CNS? Jag tycker att de är helt livsfarliga eftersom det saknas någon ”säkerhetsanordning”. Dvs att om man öppnar spännet så rasar klockan i marken om man inte är försiktig.
Grattis!Packar upp nyförvärv.
![]()
![]()
![]()
Tack!Grattis!
Du är nog ganska ensam om Doxa Army här på KS. Förvånande nog har jag inte sett någon annan här.