• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0890.jpeg

Godmorgon. Torsdag å hela 8 grader varmt ute och ...
FA8DB294-2A89-4A08-9EF3-2D20E964432D.jpeg

a nice cup of tea är aldrig fel nu i morgonstund å filurerna smyger hemmavid lite här och var. Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Är du nöjd med bandet från CNS? Jag tycker att de är helt livsfarliga eftersom det saknas någon ”säkerhetsanordning”. Dvs att om man öppnar spännet så rasar klockan i marken om man inte är försiktig.
Ska jag vara ärlig så är det väl min tanke lite också, men den sitter ändå ganska bra än så länge även om jag är medveten om att det är en brist. Köpte mest banden för att testa vad jag tycker om andra typer av band än att ha den på länk, betalade runt 50 spänn så det var ganska överkomligt pris. Köpte även några ribbade NATO därifrån men dom hade jag svårt för, var väldigt styva så det blev väldigt bulkigt på handleden.

Men testade ett MN-band från natoshop.se till min förra klocka som jag inte alls gillade, det hade ju förvisso säkerheten som ett NATO typ, men spännet som man fäster kroken i satt inte alls fast på bandet utan gled hela tiden så där ändrades storleken på bandet hela tiden så det fungerade inte alls.
Men jag är ju medveten om att man får vad man betalar för, men innan jag lägger mer pengar vill jag fundera lite vilka band jag tycker om att ha och färger etc.

1000009382.jpg
(bilderna blev lite suddiga) Har man gjort sig I ordning...klätt på mig och alltid deo och lite parfym så man luktar gott 👍

Nu en kopp kaffe och passar på att kolla till pappas julklapp.. den går så fint så 😍👍
Inte långt kvar nu till jul 👍

Bilagor

• 1000009384.jpg
    1000009384.jpg
    445.4 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp