Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och nu hämtar jag samma dotter vid samma station.Har lämnat av dottern vid tåget.
Det var polarn min som hade tältet och kaminen, något han fått i födelsedagspresent av frugan, mycket fina och lätta grejer, men blev själv sugen på något liknande men tar emot att måste rycka från klockbudgetenBlir lite avis, ingen kamin till min tältkåta eller till några andra av tälten.
Och ingen jaktkompis att tälta med...
Bra och lätta tält med bra kvalitet kostar skjortan.Det var polarn min som hade tältet och kaminen, något han fått i födelsedagspresent av frugan, mycket fina och lätta grejer, men blev själv sugen på något liknande men tar emot att måste rycka från klockbudgeten
Vi får väl dra ihop en vildmarkstur!