• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ja men skål då och ha en bra lördagskväll!
IWC I 2025-01-18 (Whisky).jpg

Jaha ja. Min nya klocka anlände i veckan, en alldeles jättefin, begagnad Christopher Ward C63, Sealander. 39 mm. Och här sitter vi framför datorn. Perfekt skick och helt underbar. Utom att... det KLICKANDE INTE med mig. Ingen kärlek uppstod alls. Och det är verkligen INGET fel på klockan överhuvudtaget. Den är bara inte för mig och det är ledsamt! Ni vet hur det kan vara när man köper klockor online, eller hur? Så vad gör jag och min klocka just nu? Jo, jag försöker tycka om den och undrar om vi kan bli kompisar. Fast jag bara landar i att sälja den vidare direkt till någon som skulle uppskatta den. Det ÄR en fin klocka. PM'a mig om intresse finns. Bra pris utlovas. Nu var detta inte tänkt som en säljaannons utan kanske mer uttrycka min ledsamhet och besvikelse kring vad jag och min klocka gör just nu. Det var ju inte så här det skulle bli.
IMG_2596.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp