Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AP + Casio = sant ?Nu ska biljäveln bli ren!
![]()
Är fruktansvärt avundsjuk på dig med tanke på bilderna du lägger upp. Men med dom restiderna är det nästan värt att resa lätt och få emellan ställena.Sista dagen i Palolem South Goa. Next place blir Colva. 28 km med taxi. Räknar med 1:30 i restid.
![]()
![]()
Den där tror jag inte att jag har sett förut. Nyförvärv? Fantastiskt cool må jag säga. Den ser jag gärna mer av.Frulledags med bund-Gn
![]()
![]()
Bara 5 dagar på varje ställe. Ryggsäck som kan tas med in i flyplanet. Kläderna börjar jag så smått lämna kvar.Är fruktansvärt avundsjuk på dig med tanke på bilderna du lägger upp. Men med dom restiderna är det nästan värt att resa lätt och få emellan ställena.![]()
En riktig udda-G jag råkade klicka hem från Tratten i höstasDen där tror jag inte att jag har sett förut. Nyförvärv? Fantastiskt cool må jag säga. Den ser jag gärna mer av.![]()
Lite så jaAP + Casio = sant ?