• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Frukosten serverad
1000012674.jpg

God morgon KS

39E7E206-3CD2-4246-AAF3-841AFA9DFD19.jpeg

Godmorgon å tidig morgonespresso. Strax iväg å göra ett klipp idag som jobbonär, men först frukost innan kängorna åker på. Ha ´re bäst //🧐//(För att hitta en mans sanna karaktär, spela golf med honom.//P.G. Woodhouse)

Senast ändrad:
tempImagelURq92.jpg

Kaffe!!!
I stora mängder är det som gäller vid den här tiden på dygnet:)
Idag fick det bli en "Vintage Wednesday" vilket medförde att dagen till ära fick det bli denna Seiko Actus5 som får tjänstgöra. Iaf på förmiddagen:)
Godmorgon på er!!

@Johled00 Godmorgon! Japp, jag fick en stund extra på örat idag:)

Kaffe och kameror. Hittade min lilla gamla Sony igår. Brukar fota med den ännu äldre Nikon d90. Ja det blir skillnad mellan fast lins och digitalkamera. Båda är roliga dock och det är ju ändå själva fotot som är roligast. Att jag alltid har en kamera i telefonen är självklart men det är kul med en kamera i handen.
DSC04425_VSCO.jpeg
IMG_8230.jpeg

Sony
DSC04420_VSCO.jpeg

Nikon
DSC_0001_VSCO.jpeg

Kaffe och kameror. Hittade min lilla gamla Sony igår. Brukar fota med den ännu äldre Nikon d90. Ja det blir skillnad mellan fast lins och digitalkamera. Båda är roliga dock och det är ju ändå själva fotot som är roligast. Att jag alltid har en kamera i telefonen är självklart men det är kul med en kamera i handen.
DSC04425_VSCO.jpeg
IMG_8230.jpeg

Sony
DSC04420_VSCO.jpeg

Nikon
DSC_0001_VSCO.jpeg
Hur sjutton tar du bilderna på din högerhand med en konventionell kamera? Alla kameror är ju gjorda för att skötas av en högerhand. Jag håller på att dras ner i ett kaninhål av specialgrepp och adaptrar.... Innan jag hamnar för djupt går jag direkt till källan.

DSC04425_VSCO.jpeg
IMG_8230.jpeg

Sony
DSC04420_VSCO.jpeg

Nikon
DSC_0001_VSCO.jpeg
En fantastisk kamera till vad den kostar på beg. marknaden.
IMG_6072.jpeg

Tillbaka
Topp