Ja idag var det grått, tog kort när jag gick förbi denna konstellation just för att få lite färg i tillvaron.Låter mig livas upp av lite guld, en grå dag som denna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja idag var det grått, tog kort när jag gick förbi denna konstellation just för att få lite färg i tillvaron.Låter mig livas upp av lite guld, en grå dag som denna
![]()
Stort grattis och allt gott!![]()
Välkomnar vårt första barn, en liten tös på 50 cm och 3960 gram. Så stolt över min fru! Squale fick följa med och cementera sin plats i klocklådan.
Stort grattis!![]()
Välkomnar vårt första barn, en liten tös på 50 cm och 3960 gram. Så stolt över min fru! Squale fick följa med och cementera sin plats i klocklådan.
Härligt! Stort grattis! Bra Squale![]()
![]()
Den är bra underbarVilket härligt vrak![]()
Stort grattis!!![]()
Grattis![]()
Stort grattis!![]()
Jättestort Grattis!![]()
Ja det där är ju en vanesak. Många går ju mot lite mindre klockor med åren och mognaden, men för min del har det blivit tvärt om. Jag har allt mer börjat gilla stora klockor ex Spinnaker Piccard och Ploprof homagen. Det är något skönt med att klockan får breda ut sig och att man inte döljer det vackra under manschetten.Var till en början lite kluven till den här, 45mm kändes väldigt stort och klumpigt jmf med Seadweller som jag använt dagligen i ca 1 år, men nu tycker jag faktiskt att den sitter riktigt bra, och i vilket fall en kul färgklick i vardagen![]()
![]()
![]()
Är en grinig gammal gubbe, det första jag gjorde var att montera bort gummit och på med länken. Trivs bäst med länkJa det där är ju en vanesak. Många går ju mot lite mindre klockor med åren och mognaden, men för min del har det blivit tvärt om. Jag har allt mer börjat gilla stora klockor ex Spinnaker Piccard och Ploprof homagen. Det är något skönt med att klockan får breda ut sig och att man inte döljer det vackra under manschetten.
Den där Seamastern är ju så jäkla fin! Sitter ju perfekt som en smäck!
Blir det orange band, läder eller gummi, till sommaren?