Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KS-Polisen är på väg, hinner du smita iväg så kan du vänta dig en arg lapp i brevlådan.Snabb kik på klockan vid rödljuset!
![]()
Så ska det se ut
Tycker inte den ser för stor ut.Blir en fin dag idag också!
Kom till jobbet för ett litet tag sedan, nere och ”fackar upp lagret”
Känns som nästa stopp blir 34mm Rolex! Trodde aldrig jag skulle tänka att 36mm är stor på mig men det gör jag tyvärr
![]()
![]()
Tacka minns jag makedonka i Gnosjö när jag växte upp där.Lunch i metropolen Gnosjö
![]()
Konstigt vare annars utan glesbygdskavaj.![]()
Blir förvånad varje gång jag är där av hur god pizza det faktiskt är!![]()
Tacka minns jag makedonka i Gnosjö när jag växte upp där.
Det var makedonier som hade den pizzerian. Det var långt före Värnamo 3 mil bort fick ett McDonald’s. Som tur var fanns inte den macken heller under min uppväxt. Då var det ett Shell där Johanssons är nu. Tror de mackarna kommer från Rydaholm från början.Funkar i alla sammanhang!
Attans, blev en kebabtallrik. Satsar på pizza nästa tillfälle.
Men kebabtallriken var en 3 av 4 så bra mycket bättre än vad jag räknade med.
Variant på mc?
![]()
Känns som det är ett tema från Gnosjö med att vara lite lustig![]()
Jag vill minnas att dessa välklädda herrar är från Alvesta, vilket kan anses vara en lite mindre lustig variant av Gnosjö..Funkar i alla sammanhang!
Attans, blev en kebabtallrik. Satsar på pizza nästa tillfälle.
Men kebabtallriken var en 3 av 4 så bra mycket bättre än vad jag räknade med.
Variant på mc?
![]()
Känns som det är ett tema från Gnosjö med att vara lite lustig![]()
Ja, alldeles för lång... idag räknade jag ihop drygt 12 timmar, igen.Lång dag på jobbet men snart är det fredag!
![]()