+1Hahaha nä men inte bästa linan här tydligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Hahaha nä men inte bästa linan här tydligen
Vad jag har förstått så går det bättre med en dremel...Kortar satans helvetes Mesh till förbannelse [emoji83]
Vad jag har förstått så går det bättre med en dremel...
http://www.clasohlson.com/se/Multiverktyg-Dremel-8100/40-8702
En sån fick jag av sönerna för 2-3 år sedan nör de varit ute och flugit. Den stod bortglömd i skåpet bland alla stora flaskor till i somras. Då jag kände igen flaskan på Schipol i Japanhyllan. Tog fram den direkt nör jag kom hem. Riktigt bra faktiskt!!Djupdyker i Whiskyn jag fick i födelsedagspresent för ett par veckor sedan. Nikka är aldrig fel, inte den här varianten heller ...
Visst fan är det fredag! Order från frun... Kyl bubbel och köp hummer!! Det är tydligen Påsklov?!...
Olika fredagsnöjen... Frun försöker få det nya aktivitetsbandet att synka. Själv sk jag synka med en prettoöl!! Lundabryggeriets "Hög Standard" jag hör Peps stämma eka i mitt huvud.. Hörru martinhook är denna pretto nog?
Olika fredagsnöjen... Frun försöker få det nya aktivitetsbandet att synka. Själv sk jag synka med en prettoöl!! Lundabryggeriets "Hög Standard" jag hör Peps stämma eka i mitt huvud.. Hörru martinhook är denna pretto nog?
Afrofrisören? De ska tydligen göra en dokumentär om integration därifrån.Dags att bli fredagsfin igen.
Hem och skrubba klockan också, jävlar vad skitig den såg ut att vara
Körde också med avbitare.Det är inte lika manligt ! Blod, svett å handkraft är Mesh style
Afrofrisören? De ska tydligen göra en dokumentär om integration därifrån.
Kom igen nu, hur håller man ett ölglas?
Kom igen nu, hur håller man ett ölglas?
Jag vet att det är svårt att få klockan i fokus men då får man offra lite spilld öl...
Yes Afro Söder. Haha ere sant? Intressesant!