• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_1044.jpeg

Morgonens golfrunda färdigspelad, frukost 2 avklarad å klockbyte skett. Nu hög tid att läsa dagens tidning i skuggan av parasoll. Ha ´re bäst //🧐

Senast ändrad:
Vet inte hur många gånger jag har varit nära att klicka hem den där…hur är tavlan? 😍 Saknar du bluetooth?
Jo, jag gillar den mer än mitt användande antyder. Tavlan är vertikalt borstad metall, visarna i "gun metal"-grå gör att läsbarheten inte är den bästa, samma med den negativa displayen. Med det sagt så tycker jag att det hade sett fel ut med nåt annat :)
1000029660.jpg

Vad gäller BT så är det inget jag använder på de jag har det på ens.

Vill man kan man även komplettera med länk från "expressen" och få en full metal G

Jo, jag gillar den mer än mitt användande antyder. Tavlan är vertikalt borstad metall, visarna i "gun metal"-grå gör att läsbarheten inte är den bästa, samma med den negativa displayen. Med det sagt så tycker jag att det hade sett fel ut med nåt annat :)
1000029660.jpg

Vad gäller BT så är det inget jag använder på de jag har det på ens.

Vill man kan man även komplettera med länk från "expressen" och få en full metal G
Tack,
Jo jag har ”express-länk” till min blå med BT 😊 Använder det inte heller mer än att det är skönt att den synkar tiden automatiskt på natten. Håller den tiden bra ändå?

Tycker den grå du har ser riktigt clean och stealthy ut, har velat mellan den och den militärgröna i ett halvår nu haha. 😜

IMG_0701.jpeg

Blev en rätt sen tillställning på gårdagens halvspontana poolparty, så vi dröjde oss kvar i sängen större delen av förmiddagen. Nu dags för en kaffe för att sen ladda om för en kväll med vänner. Jag har verkligen saknat att ha tid och energi att träffa nya och gamla bekanta såhär mycket.

Tillbaka
Topp