Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaganata skrev:Jockinho skrev:Jaganata skrev:Vilken morgon! Nypressat kaffe och taleggio-macka på en bänk i solen på Norr mälarstrand. Tudor på armen.
Grymt fin den där Johan!![]()
Tack Jocke! Du har väl sett att jag har en dykare åt dig på K&S?
T.rex skrev:Ohh herre gud, klockan är ju över 12.00, det är dags att byta om till eftermiddags klockan
Då kör jag vintage i eftermiddag....
urinvånaren skrev:En märklig kombination, eller? trevlig helg![]()
Andy7750 skrev:Mitt första inlägg på detta forum och det får bli en bild på min underbara Datejust.
![]()
/Andy7750
Målarn skrev:Andy7750 skrev:Mitt första inlägg på detta forum och det får bli en bild på min underbara Datejust.
![]()
/Andy7750
Fin DJ och Välkommen !!
Andy7750 skrev:Målarn skrev:Andy7750 skrev:Mitt första inlägg på detta forum och det får bli en bild på min underbara Datejust.
![]()
/Andy7750
Fin DJ och Välkommen !!
Tack Målarn,
Är väldigt nöjd med min rolex, min första men förmodligen inte min sista. En dröm hade varit att skaffa en lika fet guldrolle som din.
/Andy7750