• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Zenith skrev:
Andy7750 skrev:
Målarn skrev:
Andy7750 skrev:
Mitt första inlägg på detta forum och det får bli en bild på min underbara Datejust.

DSC_0347.jpg

/Andy7750

Fin DJ och Välkommen !!

Tack Målarn,
Är väldigt nöjd med min rolex, min första men förmodligen inte min sista. En dröm hade varit att skaffa en lika fet guldrolle som din.

/Andy7750

Jävligt fin DJ andy! Grymt med grå tavla : - )

Tack Zenith,

Jo den är verkligen ngt, är som flera tavlor i ett, kan skifta från vit till en nästan guldsilvrig ton, helt fantastisk.

/Andy7750

Idag valde jag en STOR klocka, 52 mm diameter....... :geek:

Bilagor

• Klockor 057.JPG
    Klockor 057.JPG
    64 KB · Visningar: 335
  • Klockor 056.JPG
    Klockor 056.JPG
    90.1 KB · Visningar: 335
Försöker få ordning på en hemsida, nån som är duktig på joomla, csser och explorer? Explorer renderar skiten fel på datorer med windows xp *sigh*
Den som fixar problemet får en fulmoddad seiko fff :)

URL www.ozona.se och här ser ni problemet:
ozona_menu.jpg

Zenith skrev:
Urinvånaren, vore kul att se din totala samling, finns det någon ände? :)

Allting har en ände, men här kommer lite att titta på för den som vill! trevlig söndag :D

Bilagor

• Div klockor.jpg
    Div klockor.jpg
    40.7 KB · Visningar: 166
Bark finish är att guldet är "mönstrat" som barken på ett träd. Har aldrig sett det förutom på DD innan. Det är alltså mittlänkarna på länken det handlar om.

ErikGBG skrev:
Bark finish är att guldet är "mönstrat" som barken på ett träd. Har aldrig sett det förutom på DD innan. Det är alltså mittlänkarna på länken det handlar om.

Ah okej då är jag med. Nej det är bara vinkeln och bakgrunden som fixat det så snyggt. Det är en "vanlig" länk. Kan tyvärr inte ta några bilder på ett tag som sagt men det är inte bark mönstrat.

Dyker ner i mikroteorin.

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk 21364143342.282738.jpg
    ImageUploadedByTapatalk 21364143342.282738.jpg
    74.8 KB · Visningar: 232
Tillbaka
Topp