Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att höra och skönt att få komma hem byta klocka lite!![]()
Äntligen hemma efter 1,5dygn på sjukhus.
Alla prover, tester DT etc är bra och visar absolut ingenting.
Jag mår som vanligt. Bra helt enkelt.
Men mina symptom gick inte att ignorera.
Så det var tvunget att bli så här så sjukhuset skulle kunna utesluta att det var något farligt.
Ni ska veta att KS och ni har varit ett stort stöd under tiden. Jag skulle ljuga om jag säger att det är kul att bli inlagd. Så det har varit gött att sitta och kika på KS konstant och mycket värmande med de glada tillropen jag fått.
Fanimej KS är underbart!
Fick även byta klocka när jag kom hem.
Tänkte att en vintage kropp behöver en vintage klocka![]()
Den där gamla godingen. Den är ju så frän!Sen lunch.
![]()
Skönt att höra att du är hemma och att man inte hittade nåt bus nånstans.![]()
Äntligen hemma efter 1,5dygn på sjukhus.
Alla prover, tester DT etc är bra och visar absolut ingenting.
Jag mår som vanligt. Bra helt enkelt.
Men mina symptom gick inte att ignorera.
Så det var tvunget att bli så här så sjukhuset skulle kunna utesluta att det var något farligt.
Ni ska veta att KS och ni har varit ett stort stöd under tiden. Jag skulle ljuga om jag säger att det är kul att bli inlagd. Så det har varit gött att sitta och kika på KS konstant och mycket värmande med de glada tillropen jag fått.
Fanimej KS är underbart!
Fick även byta klocka när jag kom hem.
Tänkte att en vintage kropp behöver en vintage klocka![]()