Hel OK, ring när du har 2000:- öl i vanliga kylen. : D
Ringer ikväll då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hel OK, ring när du har 2000:- öl i vanliga kylen. : D
Absolut! Bara ett problem... Känner att 2000kr är roligare att lägga på öl.
Bilder.Ringer ikväll då!
De är nog bland de segaste att få av länken ifrån, stiftet lossnar men inte länken. Tog en hel kväll för mig första gången, inte alls så smidigt som många andra.Mekar Longines..igen. stiftet trycks in men ändlänken vill inte "glida" av boetten
Lyssnar på hårdrock i sackosäcken och väntar på att frugan ska komma hem så man kan knäcka en whisky!
Här har du budgetalternativet, källarsvalt i originalförpackning.
Gillas! Skicka ett pm med adress så postar jag en öppnare.
Torsdags godis
Bästa bilden jag sett på den klockan!Inkommen idag!
Kollar in Hisingen från behörigt avstånd
Inkommen idag!
Rätt sida, men jag saknar Bratten?
Jag hade en på 90-talet.
Men det är ju obligatoriskt i GBG?
Fattar inte att du kan hålla dig nästan en hel vecka...Sista dagen med Dwellern, sen blir det nyförvärvet ...
Trevlig Påsk på er alla!
Fattar inte att du kan hålla dig nästan en hel vecka...
Gillas! Skicka ett pm med adress så postar jag en öppnare.
Här har du budgetalternativet, källarsvalt i originalförpackning.
Alltid redo, gammal scout?En sån här?? Den är uppvärmd nu inför nästa race!!
Klart det är, kan du inte lägga in din förra akvariefilm trots att den var alarmerande.Så klart och fint i akvariet ef rengöring
Klart det är, kan du inte lägga in din förra akvariefilm trots att den var alarmerande.