Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjunger med Euskefeurat, dricker bira och tittar på när polaren steker pannkakor!
Är det ett gult datumhjul eller spelar ljuset mig ett spratt? Haft en likadan, gillade som fan!Seamaster är aldrig fel.
Grattis! Värt att fira med ny klocka.
Äter lunchen ute idag. Så fint väder i Göteborg. Firar även lite diskret att socialstyrelsen äntligen skickade mina papper och att jag nu är leg läkare
Är det ett gult datumhjul eller spelar ljuset mig ett spratt? Haft en likadan, gillade som fan!
Den damen sålde min sub till mig i Januari i brist på annat att kommentera om just bildenTappa hakan... En glad asiat som handlade lite Kronor fick inte med alla boxarna men det var ca 10 st för några låg redan i bagen...
Grattis. Ben-läkare det är bra det. (Fredrik Backman-referens...)
Äter lunchen ute idag. Så fint väder i Göteborg. Firar även lite diskret att socialstyrelsen äntligen skickade mina papper och att jag nu är leg läkare
Köp Mac så slipper du det ;-)Väntar....
...och stan är..?Nu är det bara en kvart kvar sen tar vi Påskledigt! Lilla frugan och jag ska in till stan och förlusta oss ett par dagar. Ser ni denna Dweller och en skjorta med konstigt mönster någonstans så kom fram å hälsa;-)
Ok.Det är faktiskt gult, använder ibland ett honungsgult Hirsch som jag får en snygg matchning mot. Snyggt!
Klockrent!
Klockrent!
Sthlm...och stan är..?
Ok! Gick förbi GS för 20 min sedan. Next time ;-)