Jonte73
Guld
Landskrona ?Har precis kommit hem efter att varit på konsrundan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Landskrona ?Har precis kommit hem efter att varit på konsrundan.
Rätt!Landskrona ?
Ärligt talat vet jag inte vad jag skall säga om dig.Har aldrig vågat vara helt ärlig mot dig men insåg rätt fort att du inte var.... Vad ska jag säga.... Helt vanlig!?
Haha. Ta det som en komplimang.
Så länge du har gummi på kan du snaska vad som helst.Käkar lunch
Grattis till en riktig keeper.Sitter och myser med en nyproducerad referens - no 150331 cal 04.01:01. Amplitud och frekvens stark livskraftig och hög. En keeper som kommer följa mig - och lägga mig - i graven. Det närmaste jag kommit en religiös känsla av att vara med under förlossningen och välkomna vår lilla pojke till världen, oerhört starka känslor.
Dessutom har jag fått anledning att skaffa en SubC som den lilla en dag ska få...
Inleder grillsäsongen i omväxlande regn/hagel.
Sitter och myser med en nyproducerad referens - no 150331 cal 04.01:01. Amplitud och frekvens stark livskraftig och hög. En keeper som kommer följa mig - och lägga mig - i graven. Det närmaste jag kommit en religiös känsla av att vara med under förlossningen och välkomna vår lilla pojke till världen, oerhört starka känslor.
Dessutom har jag fått anledning att skaffa en SubC som den lilla en dag ska få...
Inte riktigt. Trysil, Park Inn.Skilodge lindvallen?
Den T-shirten har jag!!Vi läser en skylt m sanningen på!
Den T-shirten har jag!!
Sitter och myser med en nyproducerad referens - no 150331 cal 04.01:01. Amplitud och frekvens stark livskraftig och hög. En keeper som kommer följa mig - och lägga mig - i graven. Det närmaste jag kommit en religiös känsla av att vara med under förlossningen och välkomna vår lilla pojke till världen, oerhört starka känslor.
Var försiktig det verkar som du tappat glaset på klockanJag varnade ju för att jag skulle bildbomba med nyförvärvet, så det får bli en klassisk "klocka på Whiskyglas-bild" också.
Var försiktig det verkar som du tappat glaset på klockan
Långfredag är fastedag och "by THE book" ska jag varken dricka alkohol eller äta rött kött.På vilket sätt skulle bubbel vara en synd?
Drack inte jesus vin titt som tätt?
Så länge du har gummi på kan du snaska vad som helst.
Konstaterar att Love Street knappt påminner om hur den såg ut när jag besökte den tidigt 90-tal.
Skulle man kunna tro men dock är det en fotbollsarena i utkanten av GlasgowÄr det någon motsvarighet till Reeperbahn?
Förstår inte