• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tuktuk

Patek
2-Faktor
image.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Den funkar väl enligt samma Gmt princip som Glycinen?...fast mycket snyggare :)

Samma princip ja, men Sinnen är betydligt renare och lättare att läsa av. Glycinen är också snygg men lite väl överlastad med information. En viktig skillnad dock, då den vridbara ringen här är en 12-timmarsring som avläses med den vanliga timvisaren. Här båda med ringarna inställda på Lanka-tid, sommartid på Sinn (+3,5) och vintertid på Glycine (+4,5):

6060 - Sri Lanka.jpg


6 - Airman - närbild.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hehe, verkar vara populär. Många som är ute efter min 2006a, som dessutom är komplett fullset.

Panerai är ju helt rätt vännen, trodde dock du skulle köra SD i påsk.
Säkert!! Men det är mig du ska sälja till! Jättebilligt extra mycket Compiss pris!!!:)
Njae.. SDn var med i början på helgen å faktiskt hela veckan.. Nu får det vara lite Pannatajm!!
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Funderar på vart man bäst byter batteri på en Suunto. Kanske gör det bäst själv? Plockade upp den ur pryllådan idag och konstaterade att den legat där oälskad lite för länge. Tror jag använde den senast 2012 MTB:andes i Hellasskogarna...

 
Topp