Nostalgi. Min första "dyrare" var också en Tag. Flippad. Suck.
Tråkigt! Tur att man inte är en flippare då, kul att det verkar vara fler som gick loss på en Tag som sin första lite dyrare klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nostalgi. Min första "dyrare" var också en Tag. Flippad. Suck.
Allt är klocksnacks fel . Nä, men jag hade den varje dag i tio år innan jag började snegla på andra klockor för en fem-sex år sedan. Helservice i höstas och flipp. Dum i huvet är bara förnamnet..Tråkigt! Tur att man inte är en flippare då, kul att det verkar vara fler som gick loss på en Tag som sin första lite dyrare klocka!
Är det Gripenbro Tag'en? Var sugen på den, cool. Grattis.Man kanske ska ställa tag heuern och bära den idag efter att ha sett Af Sjodahl s post
Den funkar väl enligt samma Gmt princip som Glycinen?...fast mycket snyggare10:10-bild på nyförvärvet - Check!
Det är det inte. Pappas gamla som han köpte ny 96 på nymans sen fick jag den som tack för jag fixade en billig smp-c till honom.Är det Gripenbro Tag'en? Var sugen på den, cool. Grattis.
Tycker den är värd lite handledstid, några av Tag's 80-90 talare med gamla loggan i färg klart mysiga urDet är det inte. Pappas gamla som han köpte ny 96 på nymans sen fick jag den som tack för jag fixade en billig smp-c till honom.
Den funkar väl enligt samma Gmt princip som Glycinen?...fast mycket snyggare
Tycker du ska satsa helhjärtat på 91:an och sälja 06:an till mig!!!Mkt färg nu på påskafton!
Frågan är dock vilken klocka, den från 2006 eller gamlingen från 91...
Hehe, verkar vara populär. Många som är ute efter min 2006a, som dessutom är komplett fullset.Tycker du ska satsa helhjärtat på 91:an och sälja 06:an till mig!!!
Själv är det Panerai som gäller i helgen!
Grattis. Njut av den första tiden - och sen blir det liksom bara bättre och bättre...
Säkert!! Men det är mig du ska sälja till! Jättebilligt extra mycket Compiss pris!!!Hehe, verkar vara populär. Många som är ute efter min 2006a, som dessutom är komplett fullset.
Panerai är ju helt rätt vännen, trodde dock du skulle köra SD i påsk.
Vackert!!!!!Fullmåne i kväll!
Skönt att se att vinylen fortfarande snurrar på klubbarna