• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_4780.jpeg

Ha’re bra nu när solen värmer gott…
IMG_4779.jpeg

och satt mig å lyssna på musik//🧐

Senast ändrad:
Fattar att det är en livsstil. Väger fördelarna med yrket över nackdelarna? Svårt att ta in hur mycket du jobbar så kudos till det!
Nej jag skulle nog säga nu när man passerat 40 år i livet att fördelarna inte väger över.
Det är vad jag känner, det är alldeles för slitsamt mentalt.
Att gå till jobbet varje morgon året om samma tid oavsett hälsostatus att aldrig kunna åka hemifrån för att man måste mjölka två gånger om dagen morgonen och kvällen gör att man inte kan ha ett socialt liv och bara slå av

Fördelen som jag ser är motionen och att man bygger muskler konstant av yrket, sen så gymmar jag ju på det också, så man är ju väldigt frisk så att säga fysiskt. Och att man kan lägga upp sin arbetsdagar lite som man vill
En annan fördel som också i och för sig kan vara nackdel är att det är nära till jobbet. Skönt att kunna vara på jobbet på ett par minuter men också rätt trist att ha jobbet för nära måste vara skönt att kunna åka ifrån sitt jobb och komma hem och koppla av 😬

Vad gör jag och min klocka då Jo Vi har precis fikat här, frugan mjölkar.
Idag har jag gödslat ut den ena lösdriften på gården, och all skit ska spridas innan sista oktober
1000080108.jpg

Tillbaka
Topp