• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Godmorgon medmänniskor. Vi eldar igång tonneau-tisdag.
20251104_060259.jpg
20251104_060310.jpg

Tydligen får man inte säga att man ”passar sonen” när det är ens eget barn 😂 Frun hittar ständigt nya förmaningar!
IMG_9933.jpeg

😁 säger samma sak när ja varit hemma med sjukt barn och jobb telefonen ringer. En gång hörde frugan det och hon frågade mig om jag var Normal, jag sa nej, då blev hon mer upprörd, det slutade med att vi bägge låg i sängen och hon sen till sitt mötet 🤗😉🥰

😁 säger samma sak när ja varit hemma med sjukt barn och jobb telefonen ringer. En gång hörde frugan det och hon frågade mig om jag var Normal, jag sa nej, då blev hon mer upprörd, det slutade med att vi bägge låg i sängen och hon sen till sitt mötet 🤗😉🥰
Hahaha när man löser problemen så finns det alltid bra incitament för att bråka lite 😉😉

Tillbaka
Topp