• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

354B3E4F-1FCE-40CA-9990-50ECB098A755-2125-000001143E6C9822_zps8064dcaf.jpg

Knatar runt i orten!

T.rex skrev:
meo_swe skrev:
Ligger i soffan, bakfull som ett kompani sjömän och väntar på tjejen som handlar chips.och Cola till mig.

IMAG1032_zpsf14fddfe.jpg

Blir det Rom & Cola till frukost ?? :lol:
Nej för i helvete! Jag må göra mycket dumt, men återställare än inte min grej. Speciellt inte Rom och cola, som absolut inte är min grej. ;)

Chips, dip, och cola köptes av tjejen. Samt att hon klädde in mig i en filt och satte på film. Jag mådde som en mycket, mycket bakfull prins. :D

meo_swe skrev:
T.rex skrev:
meo_swe skrev:
Ligger i soffan, bakfull som ett kompani sjömän och väntar på tjejen som handlar chips.och Cola till mig.

IMAG1032_zpsf14fddfe.jpg

Blir det Rom & Cola till frukost ?? :lol:
Nej för i helvete! Jag må göra mycket dumt, men återställare än inte min grej. Speciellt inte Rom och cola, som absolut inte är min grej. ;)

Chips, dip, och cola köptes av tjejen. Samt att hon klädde in mig i en filt och satte på film. Jag mådde som en mycket, mycket bakfull prins. :D

Välkomen tillbaka till de levandes skara. :D

urinvånaren skrev:
Fryken skrev:
urinvånaren skrev:
Fryken skrev:

Hahaha men kära nån varför???? :D

Flytt på g. De har legat utspridda i en byrålåda så nu tänkte jag vara seriös och rulla ihop dem istället för att slänga ner dem i en kasse. :D

Jag hoppas att destinationen blir Skåne, för du verkar vara en riktigt trevlig person Fryken :D

Hehe. Faktum är att jag precis satt och spanade lägenheter i Helsingborg, men nej, det blir åter till huvudstaden!

Fryken skrev:
urinvånaren skrev:
Fryken skrev:
urinvånaren skrev:
Fryken skrev:

Hahaha men kära nån varför???? :D

Flytt på g. De har legat utspridda i en byrålåda så nu tänkte jag vara seriös och rulla ihop dem istället för att slänga ner dem i en kasse. :D

Jag hoppas att destinationen blir Skåne, för du verkar vara en riktigt trevlig person Fryken :D

Hehe. Faktum är att jag precis satt och spanade lägenheter i Helsingborg, men nej, det blir åter till huvudstaden!

Ok men behöver du hjälp här nere så hojta till!

Nä fan nu går jag och lägger mig! Tack för kaffet........

Bilagor

• Godnatt.jpg
    Godnatt.jpg
    36.5 KB · Visningar: 183
urinvånaren skrev:
Horologist skrev:
urinvånaren skrev:
Horologist skrev:
Dags att dra upp en ful fisk. Triwan passar då.

God fiskelycka Johan :mrgreen:

Riktigt skitfiske idag. :evil: Får söndagsmiddag på annat håll istället. Blir en Seamaster Cosmic på armen då. :)

Faan Johan! den va riktig fin berätta lite om den :D
Vet faktiskt inte mycket om den. Enligt Omegas databas skall den vara från -68 men då i stål och med lite annan urtavla. Om någon anna på forumet vet något så hojtatill.

Sitter just nu och studerar en klocka jag fått av en leverantör på liftar.Ganska trevlig klocka :D

Bilagor

• Omega 2.jpg
    Omega 2.jpg
    41.4 KB · Visningar: 505
  • Omega1.jpg
    Omega1.jpg
    50.7 KB · Visningar: 501
  • Omega.jpg
    Omega.jpg
    32.9 KB · Visningar: 505
urinvånaren skrev:
Sitter just nu och studerar en klocka jag fått av en leverantör på liftar.Ganska trevlig klocka :D
Trevlig? Den är ju mer än så...den är tuff :)

Har en lugn start på jobbet. Kollar nyheter på tv, dricker kaffe och kollar in KS

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    806.8 KB · Visningar: 397
Tillbaka
Topp