Städar efter en kaffeincident.
Tur man har så mycket papper att skrivbordet klara sig.
Bra att du klämmer ett foto med klockan INNAN du ger dig in och torkar den stora pölen mitt på anteckningsblocket..
Är det Typ 1 eller 2 du har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Städar efter en kaffeincident.
Tur man har så mycket papper att skrivbordet klara sig.
Saknas en knäckemacka för att den ska vara komplett Men bra med smör!
Man ska lapa upp sina 350g smör när man avslutat laxenInte tillräckligt med smör menar du? En sån rätt gör sig ju bäst i djuptallrik!
Men vänta nu!! Bröd kan man ju inte äta. Det är ju onyttigt!!!:-oSaknas en knäckemacka för att den ska vara komplett Men bra med smör!
Men är ett liv utan bröd värt att leva?Men vänta nu!! Bröd kan man ju inte äta. Det är ju onyttigt!!!:-o
Bra att du klämmer ett foto med klockan INNAN du ger dig in och torkar den stora pölen mitt på anteckningsblocket..
Är det Typ 1 eller 2 du har?
Åker tunnelbana
Tycker det funkar bra.Vill kolla om det är bu eller bä med mesh på flygarn..
Det var okej eftersom jag snart skulle avMenar du inte, "Åker tunnelbana"?
Det var okej eftersom jag snart skulle av
Tycker det funkar bra.
Jäklar vad du rör på dig!Laxpudding m liiite skirat smör i Trosa!
Haha! Det är inte så farligt som du tror. Bor ganska nära Trosa så det är vanligt med lunch där när jag jobbar hemmavid. Jobbar på ett Amerikanskt medtechföretag.Jäklar vad du rör på dig!
Vad jobbar du med?
Blåser ganska kallt :/Ruby rooftop
Blåser ganska kallt :/