• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

5eMXLAJ.jpg

Fortsätter med den här idag...

WP_20150419_001.jpg
En mycket vacker klocka, både sportig och snygg. Tycker att Daytonan och YM är lika mycket graal för mig, och osäker på vilken av dem siktet ska ställas på. "Båda" säger alla, men inte realistiskt tyvärr. Problemen är dock fyra; 1&2 - Daytona vit/svart tavla? 3&4 - YM med ljus eller blå tavla? Verkligen kul att man har nåt viktigt att ockupera sinnet med :D

En mycket vacker klocka, både sportig och snygg. Tycker att Daytonan och YM är lika mycket graal för mig, och osäker på vilken av dem siktet ska ställas på. "Båda" säger alla, men inte realistiskt tyvärr. Problemen är dock fyra; 1&2 - Daytona vit/svart tavla? 3&4 - YM med ljus eller blå tavla? Verkligen kul att man har nåt viktigt att ockupera sinnet med :D
Vi får ses över en öl så du får prova. :)

Även om jag inte använder min Speedy så ofta tycker jag att det är en fantastisk klocka. Troligen den jag skulle sälja sist. Även efter klockan jag ärvde av min far
ImageUploadedByTapatalk1429440872.590848.jpg

Tillbaka
Topp