• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nyförvärvet!

Bilagor

• IMG_0353.JPG
    IMG_0353.JPG
    244.5 KB · Visningar: 294
Efter ha vart hos urmakaren idag för byte av batteri på denna, och kortning av länk på Seiko Superior´n. Väl hemma såg jag att det låg ett brev och väntade med två armband i. Det ena som jag snabbt slängde på denna. :)

Bilagor

• DSC_0001 (2).jpg
    DSC_0001 (2).jpg
    168.8 KB · Visningar: 210
  • DSC_0002 (4).jpg
    DSC_0002 (4).jpg
    97.4 KB · Visningar: 209
Rber skrev:
JohanHLM skrev:
Riktigt snyggt Johan! Hur stor är denna?

Ser stor ut på denna bilden men i själva verket är boetten bara 37 mm, dock är nog tavlan minst lika stor som min tidigare 44 mm Orisdykare. Har med denna klocka insett att storleken har betydelse och att det mesta över 40 mm är ganska klumpigt trots att mina handleder är ca 19cm.
Helsonen var för stor och tung för min smak samt skavde sönder min knöl på handleden så den fick vandra vidare igår.

Inte dagsfärsk bild, men samma Tärna sitter på armen idag.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    195.8 KB · Visningar: 224
urinvånaren skrev:
Rber skrev:
JakobZ skrev:
Tenta imorgon, försöker rensa huvudet lite, går inte så bra haha!
Stirrar mest in på baksidan av klockan...

RLpYf4d.jpg
Samma här. Värdelös på att plugga dagen innan tenta. Eller ja, jag skulle tenta men har glömt att anmäla mig, håller tummarna.
Edit: Glömde bilden.
savyresa.jpg

Lycka till mina herrar, minns tentorna som igår trots min höga ålder :D
Ja det verkar inte spela någon roll att man gjort en del vid det här laget, det blir ändå aldrig roligt.

Blev insläppt idag trots att jag missat att anmäla mig, riktig skönt. Nu blir det påsklov:)

Sitter nu helt seriöst och funderar på om jag ska dra igång uppvärmningen och inleda badsäsongen?

Bilagor

• pool.jpg
    pool.jpg
    32.8 KB · Visningar: 211
Re: Sv: Vad gör du just nu tråden!

Sluta bumpa den här tråden!

Bilagor

• uploadfromtaptalk1364457321629.jpg
    uploadfromtaptalk1364457321629.jpg
    44.5 KB · Visningar: 345
Tillbaka
Topp