U
urinvånaren
Guest
Fryken skrev:Packar inför morgondagens flytt hem till fosterlandet. Är fortfarande bakis efter gårdagens avskedsfest...
Välkommen hem till fosterlandet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fryken skrev:Packar inför morgondagens flytt hem till fosterlandet. Är fortfarande bakis efter gårdagens avskedsfest...
Camo00 skrev:På väg med SMP...
urinvånaren skrev:Camo00 skrev:På väg med SMP...
Vad är det för skrothög du kör runt i ?![]()
urinvånaren skrev:Camo00 skrev:På väg med SMP...
Vad är det för skrothög du kör runt i ?![]()
urinvånaren skrev:daviden skrev:Jag skriver retroaktivt.
Har bråkat med webbhotell, DNS:er och SQL-databaser.
![]()
En hjälte är vad du är![]()
urinvånaren skrev:Precis anlänt till sommarhuset i Tylösand för påskfirande med familj o vänner![]()
Genta skrev:![]()
Också bär det av till landet och då blir det robust och diskret DJ för lantlivet. Turn-O-Graph för funktionens skull - perfekt i matlagningen.
Jaganata skrev:Sitter på SJs tjackiga skabbtåg på väg till Uppsala för att fira påsk. Senaste tillskottet på armen. Inte trodde jag att jag någonsin skulle gå och kära ner mig i en Omega
![]()
Mykeys skrev:urinvånaren skrev:Precis anlänt till sommarhuset i Tylösand för påskfirande med familj o vänner![]()
Då får vi ta en mini GTG på Bettans i sommar! Eller en golfrunda kanske?Brukar tillbringa större delen av sommarsemestern i Frösakull...
Bomier skrev:Samlingen färdig... ;-)
![]()
Skål
Micke E
Vad I hel**te, grymt imponerande!Bomier skrev:Samlingen färdig... ;-)
![]()
Skål
Micke E