• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Datejust idag...
image.jpg

Uuhu den var riktigt go den :)

Man tackar! Köpte den förra veckan och är hittills rätt nöjd med den. En trevlig modell med historiska vibbar och column-wheel-kronograf. Den har en feltryckt urtavla som tydligen många exemplar har (dubbla 20 på högre kronograftavlan i stället för 20,25 som det ska vara) men Longines kommer att byta ut den gratis. Tavlan är just nu på väg från Schweiz.

/Henrik

Förlåt för att jag är tråkig och postar samma klocka igen, men:
Tre månader efter att jag köpte den här är jag fortfarande lika nöjd. Finns inget annat jag hellre bär än denna och kommer fortfarande på mig själv med att sitta och stirra i flera minuter.
Den svepande sekundvisaren, den kolsvarta tavlan och blandningen av borstat och polerat stål. En perfekt klocka som tål att bäras varje dag och som varken gör bort sig till ett par badbyxor eller en kostym. Om det är en keeper? Självklart. Om jag vill sträcka mig så långt som att jag älskar kloclan? Ja det vill jag.
Longines Conquest 39 mm
20150420_101119.jpg

Man tackar! Köpte den förra veckan och är hittills rätt nöjd med den. En trevlig modell med historiska vibbar och column-wheel-kronograf. Den har en feltryckt urtavla som tydligen många exemplar har (dubbla 20 på högre kronograftavlan i stället för 20,25 som det ska vara) men Longines kommer att byta ut den gratis. Tavlan är just nu på väg från Schweiz.

/Henrik

Grattis! Bra köp :)

Tillbaka
Topp