Plugg plugg plugg... Kemi idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många klockor har du egentligen?! Ser nya hela tiden![emoji1] Bra smak har du också!Underbart att komma hem till vårsolen!
Ja, det är många. Men varenda gång jag sätter på läder skriker hela kroppen "På med länken!"Läder alltid snyggt på en Speedy..
Nya förvärvet,
Varit i min ägo mindre än 24h.
Haha ja! Då den är ny och jag är så van vid att dra upp min Pam 111 som inte har datum så av ren vana började jag skruva som en galning efter första "steget"Är du en dag före oss andra?
Piren?
Funderar lite över när dom ska plocka undan
Funderar lite över när dom ska plocka undan
Trefvlig, bor ett stenkast bort.Korrekt!!
Du hör aldrig av dig längre. Bara reser tillsammans med din GMT. Sorgligt.Laddar inför Barças match på Bar Tomas.
Trefvlig, bor ett stenkast bort.
Hoppas att de tomma glasen blivit utbytta vid det är laget.
Absolut, leta upp bordet med flest tomma glas och en guldig DJ.Då får du komma fram och hälsa nästa gång det blir en "Pirenbild" om du är där samtidigt
Prova ett svart gummi med vit stickning och viklås (Omega band och lås). Snyggt och bekvämtJa, det är många. Men varenda gång jag sätter på läder skriker hela kroppen "På med länken!"
Absolut, leta upp bordet med flest tomma glas och en guldig DJ.