Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl mer än en klocka med dig på resa? . Ha en fin resaPå grund av resa till Boston tidigt i morgon och en vecka framöver frångår jag mitt veckoschema . SD'n fick bara sitta på två dagar till förmån för en som fixar flera tidszoner. Får ta igen det när jag kommer hem nästa söndag.
Men var är du?GTG utan G = GT.
Vad passar bäst till en GT? Pannacotta och en blåbärsmuffin! Haha.
Märks det hur uttråkad jag är?
Fråga om han känner Lasse Kongo?Klockspaning.
Såg en annan kille i loungen med klocksmak.
Bar en 116613 med sunburst. Blänkte fint.
Såg att han la märke till min daytona också.
Funkar för mig.
Vår dröm, din verklighet!Sitter och tar en Gin o Grappo medans Spencer66 lagar middag till en. Det ni. Top that if you can.
Men var är du?
Kanske åker dit i sommar, hur länge stannar du?Tallinn! Sugen på en GTG?
Å andra sidan så är ju 6-timmarsskillnaden en av de lättare att gör huvudräkningen på (spegelvänd timvisare)... Så SDn kan få följa med om den vill.Tveksamt om SD'n får följa med. Får nog bli något med två tidzoner istället.
Kanske åker dit i sommar, hur länge stannar du?
Ta inte för mycket, enda övertaget du har över mamman är att du klart minns barnets första ögonblick här i livet.Testar lustgas!
AbsolutTallinn! Sugen på en GTG?
Absolut
Wohoo!Rolling for the galaxy
Tack men det kräver liite större framförhållning!Sitter i sky-baren på swissotel! Högsta stället i Tallinn. Bara att komma så ska jag bjuda på dricka.
SNART SMÄLLER DET !