Ketan
Basic
SNART SMÄLLER DET !
Du pallade vara uppe Själv sov jag... Såg du matchen på Viaplay eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SNART SMÄLLER DET !
Haha ah köpte skiten för 499 men skit viaplay hade tekniskt fel så man missa 2 tim av galan!!!Du pallade vara uppe Själv sov jag... Såg du matchen på Viaplay eller?
Klockan 09:54 blev man pappa för första gången! Mäktig känsla!
I veckan blir dett att hämta ut grabbens klocka
Tackar! Tanken är en Aqua terra.
Shiba?
J
Ser ingen skillnad är det säkert att du verkligen har klippt gräsetKlart! Tyvärr fick jag dra betydligt fler gånger än brukligt:-/ Jag kanske var lite snål med soppapumpen.?
Good stuff. Brorsan och tre brorsöner sammaCiv. Ingenjör maskinteknik!
Åååååhh... Exakt det jag vill gå![emoji28] Tuggar på i andra året på gymnasiet nu.Civ. Ingenjör maskinteknik!
Då får du foka på fysik och matte, kör hårt!Åååååhh... Exakt det jag vill gå![emoji28] Tuggar på i andra året på gymnasiet nu.
Stort grattis. Första är en omställning som heter duga.Klockan 09:54 blev man pappa för första gången! Mäktig känsla!
I veckan blir dett att hämta ut grabbens klocka
Fan! Frugan kom också på mig...:-(Ser ingen skillnad är det säkert att du verkligen har klippt gräset