• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bomier skrev:
Samlingen färdig... ;-)

D5D55670-DD76-4852-ACDC-9F3990B7B805-1537-00000218EAF5910F_zps583abd6e.jpg


Skål
Micke E

Guld är bra skit!
 
Chrisse skrev:
Halvsover i soffan medans barnen roar sig som hobby-tatuerare

5562B773-6400-42E4-BEFB-2E70338BFB7D-7169-00000606E2B03A46_zps56ec62a2.jpg

Om vi på detta fantastiska forum någon gång har en omröstning på årets bild, så kommer jag att lägga min röst på denna! tala om att fånga händelsen! helt underbar Chrisse :D
 
Målarn skrev:
Bra vägar i Jönköping!!

Ricrob RS6an går bra, tack :mrgreen: !!

IMG_8361_zps92571aa9.png

Håll i hatten! Tror vi möttes för ett par timmar sedan precis utanför mässan? Vi kom nerifrån stranden och vi från andra håller i brorsans grå BMW M525 E39, känns det igen? Har precis legat under hans M3'a nu för att byta hardyskiva men det sket sig kungligt, annars hade kunnat mötas upp och visat bonnläpparna hur man driftar! :D
 
urinvånaren skrev:
Om vi på detta fantastiska forum någon gång har en omröstning på årets bild, så kommer jag att lägga min röst på denna! tala om att fånga händelsen! helt underbar Chrisse :D

Tack :)

Mina ungar är galna, förra sommaren somnade jag i soffan endast iförd linné, resulterade i att jag inte kunde gå i annat än täckta armar i en vecka på jobbet.

Den äldsta har dessutom "grötat" en PAM088 så vida pass att inte ens den mest inbitna Panerai-experten kunde urskilja modell.
 
Själv står jag inför svåra beslut...........vad skall jag välja ? :?
 

Bilagor

  • x 012.JPG
    x 012.JPG
    112.6 KB · Visningar: 362
T.rex skrev:
Själv står jag inför svåra beslut...........vad skall jag välja ? :?
Lagavulin! Och glad påsk även från mig! :lol:
Trodde först det var blended Grouse, den förnedrar jag genom att baka bullar på. Brukar bli god smak :roll:
 
Nu menade jag ju vilken klocka .....................era spritoxar! :lol:

Jag börjar nog med en Springbank innan maten ! :D
 
Tillbaka
Topp