• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bomier skrev:
Samlingen färdig... ;-)

D5D55670-DD76-4852-ACDC-9F3990B7B805-1537-00000218EAF5910F_zps583abd6e.jpg

Skål
Micke E

Underbara!!

Precis ätit en sen frukust, tjejen är i duschen och jag sitter framför datorn och kikar på klocksnack, TTT samtidigt som jag plöjer Paul Simon Songbook om och om igen.....

Glad påsk!

Mvh Robin

Väntar på snöplog-jäveln!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1364558445.747624.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1364558445.747624.jpg
    60.3 KB · Visningar: 252
mrt4 skrev:
Precis ätit en sen frukust, tjejen är i duschen och jag sitter framför datorn och kikar på klocksnack, TTT samtidigt som jag plöjer Paul Simon Songbook om och om igen.....

Glad påsk!

Mvh Robin
Tack för tipset! :) Har du någon bra spellista med liknande på Spotify att dela med dig av?

Grandeur skrev:
mrt4 skrev:

Glad påsk!

Mvh Robin
Tack för tipset! :) Har du någon bra spellista med liknande på Spotify att dela med dig av?

Har väldigt bred musiksmak så någon sådan lista har jag inte

Gillar du däremot ensamma karlar med en gitarr så är huvudrekommendationen "Nils Lofgren, Acoustic live". Den hittar du på spotify. Börja med Keith don´t go och sen är du fast

Mvh Robin

...just nu smiter jag ifrån påskstädningen med lite KS-surf...man måste ju hålla sig uppdaterad. Det kan ju ha hänt något den senaste timmen..

Ja nu börjar det ta sig på allvar, tror jag smiter ner i pannrummet och tar en påskvirre! :cool:

Re: Sv: Vad gör du just nu tråden!

Sitter i bilen efter ett museebesök (stavas det så?)

Bilagor

• uploadfromtaptalk1364565965936.jpg
    uploadfromtaptalk1364565965936.jpg
    63.3 KB · Visningar: 455
Pernå, Finland... Funderar på vad jag ska köpa för klocka härnäst...

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Bilagor

• uploadfromtaptalk1364575020921.jpg
    uploadfromtaptalk1364575020921.jpg
    58.5 KB · Visningar: 418
urinvånaren: Du har PM, men jag kan lika gärna skriva här. Regnumret syns på bilden med mercan som du lade upp. Ett tips är väl att ta bort den bilden. Med tanke på obehöriga besökare osv. :shock:

Grandeur skrev:
urinvånaren: Du har PM, men jag kan lika gärna skriva här. Regnumret syns på bilden med mercan som du lade upp. Ett tips är väl att ta bort den bilden. Med tanke på obehöriga besökare osv. :shock:

Tack!

Tack igen @Denke för förtroendet och den smidiga affären!

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1364584599.236196.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1364584599.236196.jpg
    135.1 KB · Visningar: 136
Tillbaka
Topp