Bomier skrev:Samlingen färdig... ;-)
![]()
Skål
Micke E
Underbara!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bomier skrev:Samlingen färdig... ;-)
![]()
Skål
Micke E
Jockinho skrev:håller på och målar just nu så beater...
![]()
sen blir det iväg på middag och då åker sarben på...
![]()
Camo00 skrev:
Crowolf skrev:Camo00 skrev:
Är du en sån som tillverkar sarin-gas i källaren?
Camo00 skrev:Crowolf skrev:Camo00 skrev:
Är du en sån som tillverkar sarin-gas i källaren?
Jo, och då är det ju viktigt med säkerheten!![]()
Tack för tipset!mrt4 skrev:Precis ätit en sen frukust, tjejen är i duschen och jag sitter framför datorn och kikar på klocksnack, TTT samtidigt som jag plöjer Paul Simon Songbook om och om igen.....
Glad påsk!
Mvh Robin
Grandeur skrev:Tack för tipset!mrt4 skrev:Precis ätit en sen frukust, tjejen är i duschen och jag sitter framför datorn och kikar på klocksnack, TTT samtidigt som jag plöjer Paul Simon Songbook om och om igen.....
Glad påsk!
Mvh RobinHar du någon bra spellista med liknande på Spotify att dela med dig av?
Crowolf skrev:Schysst rem på SKX'en.... Vad är det för nåt?
Jockinho skrev:Crowolf skrev:Schysst rem på SKX'en.... Vad är det för nåt?
Bonettogummi med en slät och en räfflad sida, kalasband![]()
Grandeur skrev:urinvånaren: Du har PM, men jag kan lika gärna skriva här. Regnumret syns på bilden med mercan som du lade upp. Ett tips är väl att ta bort den bilden. Med tanke på obehöriga besökare osv. :shock: